به گزارش افکارنیوز، ارتش سوریه تونلی به طول ۵۰۰ متر را در ریف دمشق در جنوب سوریه منهدم کرد که بوستان‌های «داریا» را به بوستان‌های «صحنایا» مرتبط می‌کند.

یگان‌های ارتش سوریه امروز شنبه تونلی را به طول ۵۰۰ در ریف دمشق منهدم کردند که از آن به عنوان انبار بزرگ ذخیره سلاح و محلی برای تردد و نقل و انتقال افراد مسلح استفاده می‌شد.

نیروهای ارتش سوریه در یک عملیات نظامی تونلی را به طول ۵۰۰ متر منهدم کردند که عناصر جهادی تکفیری «جبهه النصره» و گروه تروریستی «ارتش آزاد سوریه» از آن برای تردد و انبار تجهیزات نظامی خود استفاده می‌کردند.

بر اساس گزارش‌های به دست آمده این تونل طویل بین بوستان‌های داریا و بوستان‌های اشرفیه صحنایا احداثشده و این دو منطقه را ریف دمشق به یکدیگر ارتباط می‌دهد.

یک منبع نظامی سوری با اشاره به اینکه عناصر مسلح از این تونل برای تردد و انبار تجهیزات نظامی خود استفاده می‌کردند، گفت که انهدام این تونل و قطع کمک رسانی و امداد گروه‌های تروریستی از آن ضربه بزرگی به صفوف افراد مسلح وارد می‌کند.

همچنین ارتش سوریه ۳ انبار ذخیره سلاح و تجهیزات نظامی افراد مسلح در شهر حرستا در ریف دمشق را منهدم و افراد مسلح موجود در آن را به قتل رساندند.