لیندون جانسون عامل ترور جان اف. کندی بود

به گزارشافکارنیوز، به نوشته روزنامه دیلی میل، " راجر استون " ۶۱ ساله، مشاور سیاسی ریچارد نیکسون، رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا و یکی از استراتژیست‌ها و لابی‌گران مشهور حزب جمهوری‌خواه است که اخیرا کتابی با عنوان " مردی که کندی را کشت - پرونده علیه لیندون بی. جانسون " نوشته است.

وی در این کتاب که قرار است در ماه اکتبر منتشر شود لیندون بی. جانسون، رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا را طراح ترور جان اف. کندی دانسته است.

استون در کتابش نوشته است که ریچارد نیکسون به همراه جانسون با " جک روبی "، کسی که قاتل " لی هاروی اوسوالد " بوده سال‌ها پیش از آن که وی اوسوالد را در سال ۱۹۶۳ بکشد در ارتباط بوده‌اند. لی هاروی اوسوالد، تک تیراندازی بود که در ۲۲ نوامبر ۱۹۶۳ جان اف. کندی را ترور کرد اما خودش قبل از برگزاری دادگاه توسط جک روبی به قتل رسید.

راجر استون، برای کمیته انتخاب مجدد رئیس‌جمهوری آمریکا متعلق به ریچارد نیکسون فعالیت داشته و بعدا در دولت نیکسون نیز خدمت کرده است.

وی مدعی است که لیندون بی. جانسون در سال ۱۹۴۷ هنگامی که نماینده مجلس نمایندگان آمریکا بوده به ریچارد نیکسون که وی نیز در آن زمان نماینده کنگره بوده دستور داده تا جک روبی را به عنوان یکی از کارکنان مجلس نمایندگان آمریکا استخدام کند.

استون در صفحه فیس بوک خود نوشته است: نیکسون جک روبی را میشناخت و او را به درخواست لیندون جانسون در سال ۱۹۴۷ به عنوان حقوق بگیر مجلس نمایندگان آمریکا استخدام کرد. اسنادی که جدیدا در کتاب "فردی که کندی را کشت: پرونده علیه لیندون بی. جانسون" منتشر شدهاند این مساله را ثابت میکنند. این کتاب اول اکتبر منتشر میشود.