قتل عام مردم توسط مزدوران سعودی

به گزارش افکار نیوز به نقل از پرستيوي، پس از آنكه رژيم بحرين با پشتيباني نظاميان عربستاني تظاهرات مسالمتآميز مردم اين كشور را به خاك و خون كشاندند تعدادي از بيمارستانها را بست و به آمبولانسها نيز اجازه انتقال مجروحان را به مراكز درماني نميدهد.

از سوی دیگر نظامیان بحرینی پس از آنکه یک بیمارستان تعدادی از مجروحان ناآرامی‌های امروز را پذیرفت، با خاک یکسان کرد. این در حالی است که همزمان با روز خشم در بحرین، ‌ تانک‌ها و خودروهای زرهی رژیم آل‌خلیفه در مناطق مختلف شهرهای این کشور مستقر شده‌اند.

شبکه خبری پرس‌تی‌وی گزارش داد که هزاران بحرینی امروز و پس از نماز جمعه تظاهرات بزرگی را علیه رژیم آل‌خلیفه برگزار کردند. از سوی دیگر بالگردهای آپاچی و جنگنده‌های رژیم آل خلیفه با پرواز بر مناطق مختلف، قصد ایجاد وحشت در میان مردم را دارند.

از آغاز اعتراضات علیه خاندان سلطنتی آل‌خلیفه در بحرین، اواسط فوریه(بهمن) تاکنون دست‌کم ۲۱ نفر کشته، حدود یکصد نفر ناپدید و یکهزار نفر دیگر نیز در تظاهرات ضددولتی مجروح شده‌اند.
اوایل هفته جاری دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد، بحرین را برای هدف قرار دادن فعالان حقوق بشر، کارکنان بیمارستانی و نقض قوانین بین‌المللی مورد انتقاد قرار داده بود.


توسل به جت‎های جنگی در روز خشم بحرین

همزمان با برگزاری روز خشم دیگری در بحرین، معترضان علاوه بر حضور فراوان نیروهای نظامی در این کشور، شاهد پرواز هواپیماهای جنگنده بر فراز مخالفان دولت بوده‌اند.
در عین حال پرس تی وی با استناد به برخی گزارش‌ها، مطلع شده است که نیروهای عربستان سعودی حدود یکصد نفر را از بیمارستان سلمانیه خارج کرده و آن‌ها را به ضرب گلوله کشته‌اند.
نيروهاي سعودي همچنين ۱۶ مارس (چهارشنبه ۲۵ اسفند)، به بيمارستان سلمانيه و محل درمان صدها تن از مجروحان درگيريهاي روز گذشته با نيروهاي امنيتي، هجوم بردهاند.