ارتش سوریه ۱۵ روستای حماة را آزاد کرد

به گزارشافکارنیوز، روزنامه سوری " الوطن " اعلام کرد که تحولات میدانی در " غوطه شرقی دمشق " و ریف جنوبی حلب با اعلام ارتش سوریه مبنی بر بازگشت امنیت و آرامش به سه روستای این منطقه همراه بوده است.

بنا بر این گزارش، ارتش سوریه در ادامه عملیات خود بر ضد تروریست‌های مسلح، موفق شده است تا انبار اسحه تروریست‌ها در شهر بانیاس را منهدم و تلاش آنها برای فرار به لبنان را خنثی کند.

همچنین درگیری‌ها در شهرک های " جوبر " و " قابون " و برزة در پایتخت دمشق نیز ادامه دارد.

منابع محلی در این باره به الوطن گفته اند که ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها در این شهرک‌ها را مورد هدف قرار داده و به شدت بمباران کرده است.

از حمص نیز خبر می‌رسد که پس از گذشت دو روز آرامش در مناطق مختلف حمص قدیم، درگیری‌ها در این منطقه به ویژه در شهرک‌های باب هود و جورة الشیاح و القصور و القرابیص و الحمیدیة و بستان الدیوان و الخالدیة بار دیگر تشدید شده است.

یگان‌های ارتش سوریه همچنین ضربات محکمی نیز به پایگاه‌ها و مواضع تروریست‌ها در رستن و تلبیسة و الدار الکبیرة در ریف شمالی حمص وارد کردند که بر اثر این درگیری‌ها تعداد زیادی از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.

در حماة، یک منبع رسمی اعلام کرد که یگانهای ارتش ۱۵ روستا را از دست تروریستها و ریفهای شمالی و شرقی سلمیة پاکسازی کرده اند.