به گزارش افکارنیوز، منابع ایتالیایی اعلام کردند: یک ایتالیایی که در کنار گروههای مسلح در سوریه می جنگید کشته شده است.

این منابع افزودند: فرد کشته شده جولیانو ابراهیم دلنیوو که چندی قبل مسلمان شده بود به صف تروریست ها در سوریه پیوسته و کشته شده است.

این منابع افزودند: وی۲۴ ساله و ساکن شهر جنوا ایتالیا از مرزهای ترکیه - سوریه وارد این کشور شده بود.

این درحالی است که برخی منابع از ادامه اختلافات میان گروه های تروریستی از جمله میان گردانهای غریبان شام و احرار سوریه که به کشته شدن شماری از طرفین منجر شده است خبر دادند.

از سوی دیگر برخی منابع آگاه عربی و مصری از حضور محمد العریفی مبلغ معروف وهابی که با پولهای جمع آوری شده برای مخالفان سوری در حال خوشگذاری و عیاشی در لندن است خبر دادند.

این منابع اعلام کرده اند: العریفی را در حال تفریح در خیابانهای انگلیس با شلوار و پیراهن و تی شیرت بر عکس پوشش معمولش مشاهده کرده اند و اینکه وی با پول های جمع آوری شده به کلوپهای شبانه معروف لندن می رود.

منابع فوق افزودند: درگیری لفظی میان العریفی و یکی از مصری های مقیم انگلیس صورت گرفته است زیرا هنگامی که این مصری از العریفی پرسیده است که در انگلیس چه می کند و چرا به جنگ در سوریه نمی رود؟ العریفی پاسخ داده است که در اسلام وظیفه مبلغ رفتن به جهاد نیست و نقش آن دعوت به اسلام و جهاد است و این پاسخ سبب درگیری مصری های مقیم انگلیس با وی شده است.

از سوی دیگر روزنامه الاخبار لبنان اعلام کرد: فردی که از سوی ارتش لبنان دستگیر شده و جوانی اردنی با نام محمود ص متولد ۱۹۷۰ است اعتراف کرده که مبلغ دو میلیون و دویست هزار دلار از مسئولان هلال احمر قطر دریافت کرده تا آن را به یک شیخ لبنانی بدهد و شیخ با آن پول سلاح خریداری کرده است.