قتل عام زنان " جهاد نکاح " توسط جبهه النصره به صورت برهنه
گروه بین الملل:

النخیل در گزارشی می نویسد: پس از آنکه رهبران کفر در سوریه حکم " جهاد نکاح " را برای اعضای گروهک تروریستی " جبهه النصره " صادر کردند، عناصر این جبهه به تجاوز به زنان سوری و به ازدواج درآوردن دختران سوری با توسل به زور، روی آوردند و در نهایت تجاوز به زنان و دختران سوری به امری متداول در بین عناصر این جبهه تبدیل شد.

به گزارشافکارنیوز، آغاز اجرای این فتوا، آغاز گمراهی زنان جهان عرب بود؛ به طوری که حتی مشاهده شد که برخی از زنان از غرب برای داشتن رابطه جنسی با عناصر معارض سوری به سوریه آمدند.

پس از مدتی ارتش آزاد سوریه و جبهه النصره پر شد از زنانی که برای جهاد نکاح به عقد عناصر آنها در آمده بودند. عناصر این جبهه نیز برای خلاصی از این زنان به قتل آنها روی آوردند؛ به طوریکه در شمال شهر حلب عناصر معارض سوری در قتل عامی، ۲۵نفر از این زنان را با بدن برهنه و در آپارتمانی به صورت یکجا با ضرب گلوله به قتل رساندند. دلیل این قتل عام تنها این بود که عناصر جبهه النصره و رهبرانشان از این زنان خسته شده بودند.

به گزارش منابع آگاه، رهبر جبهه النصره در شهر حلب، ابو عزیز الاحمدی دستور این قتل عام و سپس دستور پراکنده کردن اجساد این زنان را صادر کرده است تا بدین وسیله ارتش بشار اسد را متهم به قتل زنان سوری کند. اجساد این زنان در مکانی نامعلوم دفن توسط عناصر این جبهه دفن شده است.

گفته می شود که پس از آن که از او سوال شد که " چرا با زنانی که نیازهای ما را برآورده می کردند این اقدام را انجام دادی؟ " وی وعده داد تا زنانی بهتر را نه تنها از سوریه بلکه از اسپانیا و دانمارک برای جهاد نکاح به سوریه بیاورد!