به گزارش افکارنیوز، روزنامه انگلیسی "تایمز" با انتشار مقاله ای با عنوان "کشف جسد بدون سر یک مسیحی" نوشت: ساکنان شهر "الشیخ زوید" در سینا جسد بدون سر "مجدی نجیب"، شهروند مسیحی مصر را کشف کردند.

مجدی نجیب در جریان درگیری های اخیر سینا پس از عزل محمد مرسی کشته شده بود و جسد وی در حالی که سرش از بدنش جدا بود، کشف شد.

این روزنامه انگلیسی به نقل از مسئولان مصری گزارش داد که گروهک تروریستی " النصره " این جنایت را مرتکب شد و رد پای این گروه که با القاعده همکاری دارد، دیده می شود.

روزنامه تایمز در ادامه گزارش داد که اوضاع سینا بسیار خطرناک شده است به گونه ای که ارتش مصر پس از توافق با اسرائیل از رژیم صهیونیستی خواست تا هزاران سرباز را برای مقابله با گروه های مسلح ارسال کند.

ارتش مصر به دنبال توافق با آمریکا و اسرائیل برای ارسال هزاران نظامی به صحرای سینا جهت مبارزه با گروه‌های تروریستی است و براساس قرارداد " کمپ دیوید "، تنها پلیس و نیروهای حافظ صلح سازمان ملل می‌توانند در این منطقه حضور داشته باشند.

بنا به این گزارش، مسیحیان مصر بویژه ساکن سینا در معرض خطر قرار دارند و حامیان مرسی آنها را به حمایت از کودتای ارتش متهم کردند.

این روزنامه به نقل از حسین ابراهیم یکی از ساکنان قبایل نوشت: مسیحیان در سینا ضعیف هستند به گونه ای که قادر به حمایت از قبایل و شیوخ خود نیستند و آنها همیشه در معرض تهدید قرار دارند.

این در حالی است که افراد مسلح ناشناس شب گذشته به فرودگاه العریش در سینا حمله کردند و نیروهای امنیتی نیز برای مبارزه به آنها اقدام به تبادل آتش کردند.

خبرگزاری مصری " الشرق الاوسط " گزارش داد؛ افراد مسلح ناشناس در صحرای سینا روز گذشته به دو پایگاه ارتش مصر در منطقه " العریش " حمله کردند.

بر اساس این گزارش، روز گذشته نیز افراد مسلح ناشناس به یک خودروی پلیس مصر در مقابل ایست بازرسی در "سینا" حمله کردند که به دنبال آن یک نیروی دولتی کشته و یک نفر دیگر زخمی شده است.