پدر و پسری که در خلال جنگ ویتنام به جنگل فرار کرده بودند بعد از ۴۰ سال پیدا شدند + عکس

به گزارش افکارنیوز، راشاتودی، یک پدر و یک پسر که از بمباران ارتش آمریکا در طول جنگ ویتنام به جنگل فرار کرده بودند بعد از ۴۰ سال پیدا شدند.

«هو وان تان» به همراه پسرش در سال ۱۹۷۱ که همسر و دو فرزندش بر اثر بمباران جنگنده‌های آمریکایی کشته شده بودند روستای خود را ترک کرده و به جنگل پناهنده شده است.

این پدر و پسر در طول این ۴۰ سال از میوه های جنگلی تغذیه کرده و بالای یک درخت که به شکل خانه ساخته شده است زندگی می‌کردند. لباس‌های این ۲ نفر نیز نیز از برگ و پوست درختان ساخته شده است.

بر اساس این گزارش، بومیان زمانیکه برای جستجوی هیزم به قلب جنگل‌های استان «کوانگ انگای» در منطقه «تای ترا» رفته بودند زندگی این ۲ مرد جنگلی را کشف کردند و به مقامات محلی خبر دادند.

هو وان تان اکنون ۸۲ سال دارد و پسرش در حال حاضر ۴۱ ساله است. زمانیکه آنها را پیدا کردند وان تان آنقدر ضعیف و ناتوان بوده است که با برانکارد او را به بیمارستان منتقل کردند.

وان تان خودش می‌تواند به زبان محلی مردم منطقه صحبت کند اما پسرش فقط چند کلمه بلد است.

او پیش از فرار به جنگل زندگی عادی داشته است اما به دنبال کشته شدن همسر و ۲ فرزندش تصمیم به فرار به جنگل گرفته است.

جنگ ویتنام نام جنگی است که از سال ۱۹۵۵ تا ۱۹۷۵ بین نیروهای ویتنام شمالی و جبهه ملی آزادی‌بخش ویتنام جنوبی معروف به «ویت‌کنگ» از یک سو، و نیروهای ویتنام جنوبی و آمریکا از سوی دیگر رخ داد.

هدف ویتنام شمالی و ویت‌کنگ‌ها بیرون راندن نیروهای آمریکا از ویتنام و سرنگون کردن حکومت ویتنام جنوبی و ایجاد یک کشور واحد بود. تمام این هدف‌ها در پایان جنگ ویتنام تامین شد و کشوری که امروز جمهوری سوسیالیستی ویتنام نام دارد به وجود آمد.

گفته می‌شود در خلال این جنگ میلیون‌ها سرباز نظامی و شهروند غیرنظامی کشته شدند.