به گزارش افکارنیوز، یک منبع وابسته به پلیس استان صلاح الدین اعلام کرد: در عملیات حمله و جستجوی پلیس در منطقه الصینیه در غرب بیجی در چهل کیلومتری و الدجیل در ۱۲۰ کیلومتری جنوب تکریت یازده نفر بازداشت شدند و به مراکز امنیتی برای بازجویی فرستاده شدند.

منابع وابسته به وزارت کشور عراق اعلام کردند: در اثر انفجار بمب کار گذاشته شده در نزدیکی مرکز وابسته به شورای های بیداری عراق درالطارمیه در شمال بغداد یک نفر از اعضای این شورا کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

این منابع از انتقال زخمی شدگان به بیمارستان کاظمین خبر دادند.

این منابع همچنین اعلام کردند: بامداد امروز افراد مسلح ناشناس به مسجد کوچکی در منطقه تل محمد در بغداد الجدیده در شرق پایتخت حمله کردند و پنج نماز گزار را هنگام ادای فریضه نماز کشتند و سه نفر دیگر را زخمی کردند.

از سوی دیگر پایگاه الغد پرس به نقل از یک منبع پلیس عراق در استان الانبار از کشته شدن یکی از اعضای شوراهای بیداری و زخمی شدن دو نفر دیگر در شرق فلوجه خبر داد.

این منبع بیان کرد: بمب کار گذاشته شده از سوی گروه های مسلح درمنطقه زوبعه در شرق فلوجه که صبح امروز منفجر شد سبب کشته شدن یکی از اعضای شورای های بیداری و زخمی شدن دو نفر دیگر از آنها شد.

یک منبع وابسته به پلیس عراق از انفجار بمب در روستای الزیادیه در ابوغریب در غرب بغداد و کشته شدن یک نظامی و زخمی شدن دو نفر دیگر خبر داد.

انفجار بمب در داخل منزلی در المقدادیه در شرق بعقوبه نیز سبب کشته شدن صاحب خانه و زخمی شدن چهار نفر از اعضای خانواده وی شد.