گروه بین الملل

- این پیام توسط کودکی نوشته شده که در حساب خود در فیس بوک، بشار الاسد را پدر خود معرفی کرده است. اما تنها این گفته وی برای اثبات این که واقعا فرزند بشار اسد باشد کافی نیست، بلکه با نگاهی به فهرست دوستانش و نظرات عجیبی که نوشته اند، می توان مطمئن شد که این حساب به درستی متعلق به " حافظ " پسر بشار است.

به گزارشافکار نیوز، العربیه با انتشار تصاویری از صفحات فیس بوک کودک خردسال اسد نوشت: در میان کسانی که برای پیام حافظ بشار اسد " لایک " زده اند، نام فرزندان سرلشکر آصف شوکت دیده می شود. ضمنا حافظ کوچک عکس خود را در فیس بوک گذاشته و نام مدرسه " مونتیسوری " در دمیاس واقع در نزدیکی روستای خانواده اسد را ذکر کرده است.

از مشهودترین کسانی که برای پیام حافظ " لایک " زده اند، می توان از باسل، بشری و انیسه یعنی فرزندان تنها عمه اش نام برد، که همسرش، آصف شوکت، نائب رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح در نیمه سال گذشته در اثر منفجر کردن مقر شورای امنیت ملی این کشور توسط " ارتش آزاد سوریه " کشته شد.



پسر کوچک اسد در این نامه خطاب به آمریکاییان می نویسد: " چه بسا در مقایسه با ما بهترین ارتش جهان، بهترین کشتی ها، بهترین هواپیماها و بهترین تانک ها را داشته باشید، اما درباره سربازان چطور؟ هیچکس سربازانی مانند سربازان سوری ما ندارد. "

حافظ کوچک، پاراگراف های سوم و پایانی نامه خود را چنین نوشته و یا اینکه برایش نوشته اند:" من تنها منتظر حمله آنها هستم، زیرا می خواهم دست به اشتباه بزرگ خود بزنند و کاری را آغاز کنند که ندانند چگونه آن را به پایان برسانند."