به گزارش افکارنیوز، خبرگزاری سوریه(سانا) خبر داد که یگانهایی از ارتش سوریه امروز ساختمان آنچه به دادگاه شرعی جبهه النصره در تلبیسه موسوم است، منهدم کردند که طی آن شمار زیادی از تروریستها به هلاکت رسیدند.

همچنین تلاش تروریست های مسلح برای منفجر کردن بمبهای دست ساز در روستاها و شهرهای حومه حمص شکست خورد.

یک منبع مسئول به سانا گفت یک یگان از نیروهای ارتش، چهار تروریست را در یک عملیات ویژه علیه مخفیگاههای آنها در الرستن به هلاکت رساندند.


این منبع افزود همچنین تلاش تروریستها برای منفجر کردن سه بمب ۱۵ تا ۲۰ کیلوگرمی در جاده بین روستاهای قبیبات العاصی و الکرزلی در شمال الرستن خنثی شد.

نیروهای ارتش همچنین یک مخفیگاه تروریستهای مسلح در غرب القلعه و ساختمان آنچه به دادگاه شرعی جبهه ا لنصره موسوم است در نزدیکی مرکز فرهنگی در تلبیسه را منهدم کردند که طی آن هفت تروریست کشته شدند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین شش خودرو حامل سلاح و مهمات متعلق به تروریستها را در جاده بین تیرمعله و تلبیسه منهدم کردند که تمام سرنشینهای این خودروها از جمله سرکرده یکی از گروههای تروریستی به هلاکت رسیدند.


کشته و زخمی شدن دهها تروریست در حلب و حومه آن


منابع سوری همچنین از کشته و زخمی شدن شماری از تروریستها در حلب و حومه آن و انهدام یک خمپاره انداز و چند سکوی پرتاب موشک خبر دادند.

یگانهایی از ارتش سوریه در عملیاتی در حلب، شماری از تروریستها را به هلاکت رساندند که برخی از آنها عضو جبهه النصره بودند. در این عملیات چند تیربار سنگین و یک خمپاره انداز و چند سکوی موشک انداز منهدم شد.

یک منبع نظامی به سانا گفت یک یگان از نیروهای ارتش با گروههای تروریستی مسلحی که به اطراف مسجد الخضر و مسجد الزبیر در محله صلاح الدین نفوذ کرده بودند، درگیر شدند که به کشته شدن اکثر تروریستها و انهدام سلاحها و مهمات آنها منجر شد.

این منبع افزود همچنین تلاش تروریستها برای نفوذ به محله سیف الدوله حلب خنثی شد که طی آن بیشتر آنها به هلاکت رسیدند. همچنین مقرها و یک خمپاره انداز تروریستها در نزدیکی مرکز بهداشتی در قاضی عسکر و الکاستیلو و ضهره المشرفه و منطقه خان العسل منهدم شد.

این منبع افزود یگانهایی از ارتش سوریه چندین سکوی پرتاب موشک و تیراندازهای سنگین و یک خمپاره انداز تروریستها را در الجدیده، کویرس، رسم العبود و دیرحافر منهدم کردند.

همچنین یک گروه تروریستی مسلح که به بستن راه ‌ها و غارتگری در جاده حلب الباب دست می زدند، متلاشی شد.

در حومه شمالی حلب هم تعدادی از مراکز تجمع تروریستها در النیرب و اطراف زندان مرکزی، تل رفعت، منغ، داره عزه و العلقیمه در عملیات نیروهای ارتش سوریه منهدم و تلفات و خسارتهای سنگینی به آنها وارد شد.

خبر دیگر اینکه یک زن در حمله موشکی تروریست ها به منطقه المشرفه در حومه حمص زخمی شد.