بی‌رحم ترین زن دنیا را بشناسید + تصویر

به گزارش افکارنیوز، رندوست قاتل سریالی قتل‌های انگلیس که به جرم قتل ۱۰ زن و کودک با رای هیئت منصفه به حبس ابد محکوم شده است، در این نامه مدعی شد که مسئولان زندان برای برقراری امنیت بیشتر سختی‌های زیادی به او و هم‌بندانش می‌دهند.

این زن متهم است در فاصله سال‌های ۱۹۷۳ تا ۱۹۷۹،۱۰ زن و کودک خردسال را با همدستی مردی به نام " " فرد " تحت آزار و اذیت شدید قرار داده بود و به قتل رسانده است.

در حالی که در زمان دستگیری قاتلین دیوانه(رز و همدستش فرد) " فرد " خود را حلق‌آویز کرد و خود را کشت، دادگاه رسیدگی به پرونده جنایت‌های سریالی این دو متهم با حضور " رز " تنها متهم پرونده در سال ۱۹۹۵ برگزار شد.

پس از چندین ماه بررسی با توجه به وحشیانه بودن قتل‌ها هیئت منصفه به اتفاق آرا این زن را به حبس ابد محکوم کرد و حکم او بلافاصله در زندان گلوچستر اجرا شد.

به گفته مسئولان زندان، این قاتل سریالی مخوف از زمان محکومیتش سردسته یک گروه زندانی شده و با هدایت آنها به فعالیت‌های ورزشی یا حتی سرقت‌های داخلی زندان مبادرت دارد.

بنا به اعتراف تکاندهنده دو جنایتهای خود را قتل دختر هشت ساله همسرش در حیاط خانه آغاز کرد و دیگر قربانیش به صورت اتفاقی انتخاب کرده است.