شبکه تلويزيوني منافقين که در وارونه جلوه دادن حقايق يد طولايي دارد اين بار دو سارق مسلح اعدامي در روزهاي گذشته را زنداني سياسي معرفي کرد!

به گزارش البرز این شبکه نفاق پراکن، دو برادر اعدامی - عبدالله و محمد فتحی شورباریکی - را شهید راه آزادی معرفی کرد.
دو برادر شرور و سارق مسلح به نامه عبدالله و محمد فتحی شورباریکی، که به جرم سرقت مسلحانه به " محاربه " متهم شده بودند، سه شنبه ۲۷ اردیبهشت، در زندان دستگرد اصفهان اعدام شده‌اند.

سیمای منافقین در روزهای گذشته بدون اشاره به جرایم این دو، در گزارش هایی ویژه حملات لفظی مادر عصبی این دو اعدامی به مسئولان کشور را به دفعات نشان داده است.

از آنجا که به تازگی هم مد شده که در قلب حقیقت از چاشنی موسیقی هم استفاده شود تلویزیون منافقین روی تصویر اعدامی ها دائم سرود " دایه دایه وقته جنگه " پخش می کند.

مادر این دو اعدامی هم که شاید در اندوه از دست دادن فرزندان بزه کارش دنبال فرصتی برای عقده گشایی است حرفهای دیکته شده این شبکه را تکرار می کند تا خوراک تبلیغاتی بیشتری برای منافقین درست کند.

اعدامی ها چه کسانی هستند؟
این دو، از اعضای باند سرقت مسلحانه ای بوده اند که که روزهای پایانی سال گذشته با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت از طلافروشی در کرج، اصفهان کرده اند. سردار احمدرضا رادان ۱۴ فروردین سال گذشته به روزنامه جام جم درباره این دو سارق توضیح داده بود.

آنها پس از حمله مسلحانه به طلا فروشی های یک پاساژ در فلکه دوم فردیس کرج و تهدید مرگبار، با سرقت از این طلافروشی ها به همراه به همراه ۱۴ کیلو طلا متواری می‌شوند. با دستگیری متهمان در مازنداران و در بازرسی از مخفیگاه آنها ۲ قبضه سلاح کلاشینکف، ۳ قبضه سلاح کمری، بی سیم، ۸ دستگاه تلفن همراه، مدارک شناسایی جعلی و۱۸ میلیون تومان پول و یک خودروی گران قیمت کشف می شود. آنها این متهمان در تحقیقات اولیه به سرقت ۷ فقره سرقت مسلحانه در شهرهای مختلف اعتراف می کنند.

سر دسته های این باند خطرناک دو مجرم سابقه دار به نام محمد و عبدالله فتحی است.

گزارش البرز مي افزايد در موادر اينچنيني اطلاع رساني نهادهاي مسئول راه کار موثر براي جلوگيري از تبليغات منفي و شبهه افکني گروهک گمراه منافقين است که ثابت کرده براي ادامه حيات حاضر است همه کاري کند. از خودفروشي و وطن فروشي تا ....