زنان انتحاری در جنگ کثیف تروریست ها

به گزارشافکارنیوز،نیروهای تروریستی مسلح در سوریه پس از ناتولنی در میدان نبرد با حزب الله، سعی دارند تا با فشار به پایگاه مردمی نیروی مقاومت اسلامی در لبنان(حزب الله) افکار عمومی را علیه فرماندهی مقاومت بشورانند. طی چند ماه گذشته چند سری عملیات تروریستی کور در حاشیه جنوبی شهر بیروت(الضاحیه) رخ داد که منجر به شهادت تعدادی شهروند بی گناه لبنانی و وابسته فرهنگی کشورمان در لبنان گشت.

این در حالی است که تاکنون با هوشیاری نیروهای امنیتی ارتش و اطلاعات حزب الله چندین عامل تروریستی قبل از انجام عملیات تروریستی خویش بازداشت و روانه زندان شدند. از این رو گروهک های تروریستی این بار به استفاده از تاکتیک های جدید روی آورده اند.

آنها در این طراحی جدید، سعی دارند از زنانی که از حوزه کشورهای عربی خلیج فارس به سوریه می آیند، به عنوان تله های انتحاری استفاده کنند. زنان به علت حرمتی که در میان جوامع اسلامی دارند کمتر مورد سوءظن قرار می گیرند و گروهک های تروریستی با سوءاستفاده از این حقیقت سعی دارند تا با اغفال بانوان، آنان را به کام مرگ بکشانند. در همین راستا، چندی پیش در جنوب لبنان، یک زن وابسته به گروه جبه النصره که به جذب زنان لبنانی برای شرکت در عملیات های تروریستی می پرداخت، دستگیر شد.