نزیهه سعید خبرنگار بحرینی شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ و رادیو مونت کارلو که درحین تهیه گزارش از اوضاع بحرین در این کشوربه مدت ۱۲ ساعت بازداشت شده بود، درباره نحوه شکنجه خود ازسوی ماموران اطلاعاتی بحرین سخن گفت.

به گزارش برنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، نزیهه گفت: در ۲۲ می، اداره پلیس شهر الرفاع واقع در جنوب این کشور با تماس تلفنی از من خواستند که به این اداره بروم و به محض ورود به این اداره کیسه زباله سیاه رنگی را روز سر من قرار دادند.

وی در ادامه ماجرای دستگیری خود افزود: سپس من را به دلیل رفتن به میدان اللولو، پایگاه انقلابیون بحرین و تهیه گزارش از آنجا مورد بازجویی قرار دادند و من نیز در جواب آنها گفتم که شغل من ایجاب می کند که این حوادثرا پوشش خبری دهم.

خبرنگار شبکه خبری فرانس ۲۴ با اشاره به بی حال شدن خود در اثر شکنجه از سوی بازجویان و ضرب و شتم وی از کار بسیار زشت وناپسند آنها سخن گفت.

وی گفت: پس از آنکه به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودم، یکی از این بازجویان در حالی که لیوانی پر از ادرار به دست داشت، نزد من آمده و به زور از من می خواست که آن را بنوشم.

گفتنی است که جمعیت الوفاق اسلامی بحرین حمله به فعالان رسانه ای و احضار و بازجویی نزیهه سعید خبرنگار بحرینی رادیو مونت کارلو و تلویزیون فرانس ۲۴ و همچنین مازن مهدی خبرنگار خبرگزاری آلمان و شکنجه و بد رفتاری نیروهای امنیتی آل خلیفه با آنان را محکوم کرد.