اخراج یک زن آلمانی به خاطر خط قرمز بر روی لباس وی در نمایشگاه بین المللی سفر در پایتخت عربستان سعودی، موجب ترک نمایشگاه از سوی کشور آلمان شد.

به گزارش(دی نا) و به نقل از الریاض، به نوشته این روزنامه سعودی، برخی نیروهای امر به معروف و نهی از منکر عربستان که در این کشور به پلیس دینی شهرت دارند، از این خانم مدل آلمانی که مسلمان و جز هیات گردشگری آلمان بود، خواستند لباس خود را به علت وجود خط قرمز در آن تغییر دهد و نیز از وی خواستند که با بازدیدکنندگان از نمایشگاه صحبت نکند.

براساس این گزارش، نیروهای امر به معروف و نهی از منکر عربستان این خانم آلمانی را تا بیرون از نمایشگاه و تا زمان سوار شدن بر ماشین تعقیب کردند و این خانم آلمانی که برای اولین بار به عربستان سفر کرده بود، از این رفتار عجیب نیروهای امر به معروف و نهی از منکر عربستان وحشت زده شده بود.

رفتار ماموران پلیس دینی عربستان که از دستورات وهابیت پیروی میکند بسیار خشونتآمیز و وحشتناک است و بسیاری از مردم این کشور خود نیز از دست این مامورین شاکی هستند. به باور این ماموران هر آنچه که مردم انجام میدهند بر خلاف نظرات این جماعت باشد، رنگ حرام بودن به خود دارد و سزاوار بدترین برخوردها است.