به گزارش آتی نیوز، يک روزنامه نگار آلماني بعلت سیاه نمایی که در تهيه گزارشهاي مربوط به سنگسار در ايران از خود به خرج داد، از برندگان جايزه تئودور ولف آلمان شناخته شد.

روزنامه المانی فرانکفورتر روندشاو در این باره گزارش داد: میلی کیاک نویسنده و روزنامه نگار آزاد آلمانی که همزمان با دو روزنامه فرانکفورتر روندشاو و برلینر سایتونگ همکاری دارد در زمره شش روزنامه نگاری است که جایزه امسال را از آن خود کرد.

جایزه شش هزار یورویی کیاک که در بخش تفسیر و مقاله و بخاطر مقاله " سکینه آشتیانی " به وی اهدا شده است، تشریحی پر از اتهام و سیاه نمایی از وضعیت حکم سنگسار در ایران است که از سوی هیات داوران بعنوان یکی از شش برنده شناخته و معرفی شد.

جایزه تئودور ولف که یک جایزه متعلق به روزنامه های آلمان است از سال ۱۹۶۲ همه ساله در قالب پنج جایزه شش هزار یورویی از سوی اتحادیه ناشران جراید فدرال آلمان به روزنامه نگاران این کشور اهدا می شود که اسلام هراسی از جمله موضوعات مورد علاقه این جایزه به شمار می رود.

این خبر جواب مناسبی به آنهایی است که معتقدند نباید جلوی فعالیت رسانه های غربی در ایران را گرفت و اجازه داد آنها کشورمان را به دنیا معرفی کنند.