یا از افغانستان خارج شوید یا…

هشدار جدي طالبان به نيروهاي خارجي در افغانستان
افکار نیوز: یکی از فرماندهان طالبان خطاب به ناتو تأکید کرد که جابجایی فرماندهان بی فایده است، هر چه سریعتر خاک افغانستان را ترک کنید پیش از آنکه دیر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، جنبش طالبان افغانستان ضمن رد هرگونه مذاکره با دولت " حامد کرزی " و همچنین اشغالگران غربی تأکید کرد که از این پس " سازمان‌های غیر دولتی "(NGO) نیز هدف حملات این گروه خواهند بود چرا که در حال اشاعه فرهنگ بیگانه تحت لوای توسعه در کشور جنگ‌زده افغانستان هستند.

" قاری ضیاءالرحمان "، از فرماندهان طالبان در تماسی با برخی رسانه‌های محلی پاکستان ضمن اعلام این خبر تأکید کرد: فرماندهان " امارت اسلامی "(نام برخی شاخه‌های گروه طالبان) در حال تدوین راهبرد جنگی جدیدی هستند که متضمن هدف قراردادن خارجیانی است که با اهداف ملی خود در افغانستان مشغول به کارند و در این میان بیش از همه " هندی‌ها " را هدف این حملات قلمداد کرد.
این فرمانده طالبان تصریح کرد که فرماندهان عملیاتی جنبش طالبان پیش از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان دیداری برای تدوین این راهبرد جدید با یکدیگر خواهند داشت.
وی افزود: از آنجا که ما جنگ را از پیش برده‌ایم، هرگز با رژیم کرزی که تنها یک عروسک خیمه‌شب‌بازی است و یا فرماندهان ناتو مذاکره نخواهیم کرد.
ضیاءالرحمان تأکید کرد که تمامی بیگانگانی که در حال تغییر دادن فرهنگ بومی مردم افغانستان و پیروی از اهداف کشورهای متبوع خود در خاک این امارت اسلامی هستند، از خاک افغانستان بیرون رانده خواهند شد.
وی اظهار داشت که در این میان هندی‌ها بیشترین نقش را داشته و تحت لوای فعالیت‌های توسعه‌ای به ماموریت فوق اشتغال دارند.

این فرمانده طالبان تصریح کرد: وقتی اتحاد شوروی سابق که ادعای ابرقدرت بودن داشت پس از حمله به افغانستان از نقشه جغرافیا حذف شد، چگونه ممکن است که آمریکایی‌ها با پیروزی از این سرزمین خارج شوند؟

وی در ادامه اظهارداشت که تاکنون گروه‌های مختلف وابسته به طالبان در مناطق مختلف افغانستان راهبردهای عملیاتی خود را مستقلاً طرح ریزی می‌کرده‌اند اما از این پس این راهبردها واحد و مشترک خواهد شد.

ضیاءالرحمان همچنین تاکید کرد که غربی‌ها به جای نقشه‌کشیدن علیه امارت اسلامی افغانستان، بهتر است هرچه سریعتر خاک افغانستان را ترک کنند، پیش از آن‌که دیر شود.
انتهای پیام / ب.