حقوق ماهانه هر تروریست در فلوجه

به گزارشافکارنیوز،پایگاه خبری «عراق القانون» نوشت: شکاف و اختلاف هر روز در میان گروه‌های تروریستی تحت حمایت عربستان و قطر در حال افزایش است.

به طوری که اطلاعات امنیتی به دست آمده از درگیری میان «داعش» و «شورای نظامی تروریست‌ها» در فلوجه و کشته شدن ۱۱ نفر از دوطرف حکایت دارد و درگیری میان دو طرف هنوز ادامه دارد و هر یک تلاش می‌کند بر دیگری در پیشروی در شهر پیشی بگیرد. این خبر را «حمید الهایس» رئیس شورای نجات فلوجه فاش کرد و گفت هدف هر یک از آنها، افزایش سیطره بر شهر و جمع کردن غنایم جنگی بیشتر بود.

بر اساس این گزارش ۳۴ گروهک تروریستی در حال جنگ در فلوجه هستند و اختلافات اصلی آنها بر سر غنیمت‌های جنگی و پولهای دریافتی از کشورهای دیگر است.

اطلاعات امنیتی موجود، از تداوم حمایت مالی خارجی از تروریست‌ها در عراق خبر می‌دهد به طوری که گفته می شود عربستان و قطر به هر عضو داعش، ماهیانه ۷۰۰ دلار می‌دهد و این امر را «مکی العیثاوی» عضو شورای نجات فلوجه خبر داد.

بر اساس آمار موجود، نیروهای مسلح تا به امروز خسارات مالی و جانی زیادی به داعش وارد کردهاند و بیش از ۴ هزار تروریست را به هلاکت رساندهاند و صدها نفر را زخمی کردهاند. فرماندهی نیروی هوایی عراق از انجام ۳۰۰ عملیات علیه مواضع تروریستها در فلوجه طی ۶ ماه گذشته خبر داد .