بعثی‌ها نیروهای داعش را سپر بلای خود می‌کنند

به گزارش افکارنیوز، گروه تروریستی دولت اسلامی در عراق و شام(داعش) با صدور بیانیه‌­ای خطاب به اعضای این گروه اعلام کرد که بعثی‌­ها ما را در حملات نظامی خود دخالت داده و سپر بلای خود کرده و اموال مردم را به غارت می­‌برند و به ما خیانت می­‌کنند.

در این بیانیه تاکید شده است که بعثی‌­ها به رهبری عزت الدوری در تلاش برای تسلط بر مناطق تحت نفوذ داعشی‌­ها هستند و در صحنه نبرد شرکت نمی‌­کنند بلکه نیروهای داعش را سپر بلای خود می­‌کنند.

در بیانیه مزبور از تمام نیروهای داعش خواسته شده که با بعثی­‌ها مقابله کرده و مانع توسعه نفوذ آنان و مصادره اموال مردم به نفع خود شوند.

در متن این بیانیه آمده است: بر اساس اخبار رسیده، نشانه­‌هایی مبنی بر خیانت فرماندهان شورای نظامی در حق دولت اسلامی در عراق وشام دریافته شده به این ترتیب که نیروهای نقشبندیه و بعثی‌­ها در تلاش هستند با محافظت از جان خود، اعضای داعش را به میدان نبرد اعزام کرده و جان خود را حفظ کنند و در کمین فرصتی هستند تا بر مناطقی تحت نفوذ داعش تسلط یابند اما شما دستان بعثی­‌های وابسته به عزت الدوری را قطع کنید.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این لحظات حساس و خطرناک، باید تمام اعضای داعش مناطق تحت نفوذ خود را در برابر سلطه جویی و غارت بعثیها حفظ کنند.