داعش ۱۲ صدامی را اعدام کرد

به گزارش افکارنیوز، ساکنان شهرک «السعدیه» اعلام کرده‌اند اجساد ۱۲ نفر را که به ضرب گلوله اعدام شده‌اند پیدا کرده و به مرکز پلیس «المقدادیه» انتقال داده‌اند.

این افراد اعلام کردند که این اجساد متعلق به جنگجویان ارتش نقشبندیه بوده که بین ۲۰ تا ۳۰ سال سن داشتند و به نظر می‌رسد که تکفیری‌های داعش آنها را اعدام کرده‌اند.

از سوی دیگر پزشکی که در مرکز پزشکی قانونی بعقوبه این اجساد را کالبد شکافی کرده می‌گوید که تمام این افراد به ضرب گلوله‌‌هایی که به سر و سینه آنها اصابت کرده کشته شده‌اند و هیچ اثر از شکنجه در آنها دیده نمی‌شود و هنوز ۲۴ ساعت از مرگ آنها نگذشته است.

پلیس مقدادیه نیز اعلام کرد که شب گذشته درگیری شدیدی میان تکفیری‌های داهش و نقشبندیه که از طرفداران صدام هستند، روی داد که نتیجه آن همین ۱۲ کشته است.

تکفیری‌های داعش که ۱۰ ژوئن گذشته همزمان با حمله به موصل به سعدیه نیز هجوم آورده‌ بودند، اکنون از شکاف و اختلاف شدیدی با صدامی‌ها و نقشبندی‌ها که زمانی با هم همپیمان شده بودند، رنج می‌برند.

پیش از این نیز اخباری از بروز اختلاف میان نقشبندیها به ریاست عزت الدوری معاون صدام و تکفیریهای داعش منتشر شده است اما این بار این اختلاف به شهر سعدیه رسید.