به گزارش افکارنیوز، خبرنگار شبکه خبری الجزیره اعلام کرد تعداد شهدای امروز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۲۷ شهید رسیده است.

با شهادت این ۲۷ فلسطینی شمار شهدا در یازدهمین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی به ۲۶۷ نفر و تعداد زخمی ها نیز به بیش از ۲۰۳۰ نفر رسید. رژیم صهیونیستی طی این مدت نوار غزه را از هوا، دریا و زمین هدف آماج حملات خود قرار داد که بیشتر قربانیان این تجاوز را غیرنظامیان از جمله کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.

در همین راستا گردان های القسام شاخه نظامی حماس نیز خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی در شمال بیت لاهیا را با ۱۰ خمپاره و نیز تجمع صهیونیست ها در شمال روستای ام النصر را با ۵ موشک ۱۰۷، محل تجمع صهیونیست ها در شرق رفح را با ۴ موشک ۱۰۷، پایگاه نظامی «زیکیم» را با دو موشک ۱۰۷ و «اووکیم» را با ۱۰ موشک گراد هدف قرار داد.

رژیم صهیونیستی از دیشب حمله زمینی به غزه را آغاز کرد ولی در این حمله با واکنش قاطع مقاومت فلسطین روبرو شد و در کمین مقاومت گیر افتاد.

حماس تهدید کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در باتلاق غزه غرق خواهند کرد. پیش از این گروههای فلسطینی به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای هرگونه تجاوز جدید به نوار غزه هشدار داده بودند و تهدید کردند که در صورت حمله زمینی غزه را به گورستان متجاوزان تبدیل خواهند کرد.