تزئین سطل‌ زباله با پرچم اسرائیل + عکس

به گزارش افکارنیوز، گروهی از جوانان اردنی شهر الرصیفه همشهریان خود را با ایده جدیدی برای بیان خشم خود درقبال تجاوزگری رژیم اسرائیل علیه نوار غزه روبرو کردند؛ به گونه ای که روی سطل های زباله این شهر پرچم رژیم اسرائیل را کشیدند.

این فراخوان شنبه شب آغاز شد و به گفته یکی از مسئولان فراخوان، تمام سطل های زباله شهر الرصیفه مزین به پرچم رژیم اسرائیل شد.

این مسئول تاکید کرد: این کمترین کاری است که می توان در مقابل جانفشانی های ملت فلسطین انجام داد.

محمد حسون یکی از جوانان یاده شده گفت: ما گروهی از جوانان بودیم که فکر کردیم چگونه می توان به مردم غزه کمک و یاری رسانده و با آنها در مقابل دشمن صهیونیستی همبستگی کرد. این کمترین کاری بود که می توانستیم انجام داده و پیام خود را برسانیم.

شهر الرصفه تاکنون شاهد مراسم مختلف در محکومیت تجاوزگری ارتش رژیم اسرائیل علیه نوار غزه بوده است که در جریان آن تاکنون ۱۷۱۲ فلسطینی شهید و نزدیک به ۱۰ هزار نفر زخمی شده اند.

مسئولان شهر معان اردن نیز برای محکوم کردن جنایات رژیم اسرائیل اقدام به کشیدن پرچم رژیم اسرائیل روی زمین در ورودی شورای معان شهر کردند.

آنها همچنين پلاکاردي را در کنار ورودي شوراي شهر معان با عنوان "خواهشمنديم پرچم صهيونيست هاي غاصب را لگدمال کنيد"، نصب کردند.