به گزارش افکارنیوز، جنگنده های رژیم صهیونیستی شب گذشته در حمله‌ای از پیش طراحی شده منزل خانواده الدلو را هدف قرار دادند.

نکته مهم در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه منطقه شیخ رضوان غزه، اهداف پشت پرده از این حمله بود که ساعاتی بعد مشخص شد.

موسی ابومرزوق " یکی از رهبران ارشد حماس در پیامی فیسبوکی از شهادت دختر و همسر " محمد الضیف " فرمانده گردانهای قسام در این حمله خبر داد.

رسانه های رژیم صهیونیستی نیز با آب و تاب فراوان خبر حمله هوایی به منزل فرمانده گردانهای عزالدین قسام را پوشش دادند.

" الون بن داوید " خبرنگار نظامی کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره اظهار داشت: حمله به منطقه شیخ رضوان غزه در راستای ترور یکی از فرماندهان ارشد شاخه نظامی حماس انجام شد که مقامات رسمی اسرائیلی هنوز اسم وی را اعلام نکرده اند.

وی افزود: منابعی در غزه گفته اند که هدف از این حمله کشتن محمد الضیف فرمانده گردانهای عزالدین قسام بوده که از ترورهای متعددی تاکنون جان سالم به در برده است.

این در حالی است که ساعتی پیش خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع موثق اعلام کرد: در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به منطقه شیخ رضوان به فرمانده گردانهای قسام آسیبی وارد نیامده و وی همچنان در قید حیات است.

به نظر می رسد این بار هم تیر صهیونیستها به هدف ننشسته، اما در اینجا نگاهی داریم به تصاویر این حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی که فرمانده گردانهای عزالدین قسام را از دیدار همسر و دختر عزیزش محروم کرده است: