مساجد شیعه مظهر شرک است!

به گزارش افکارنیوز، فرزند وزیر دفتر پادشاهی بحرین در اظهاراتی توهین آمیز و تفرقه‌افکنانه، با تکفیر شیعیان مساجد و مقدسات آنان را مظهر شرک دانست؛ این درحالی است که اکثریت مردم این کشور را شیعیان تشکیل می‌دهند.



ناصر بن خالد آل خلیفه فرزند وزیر دفتر پادشاهی بحرین و از افسران ارتش این کشور است و همچنین پست رئیس هیئت مدیره باشگاه الرفاع الشرقی را برعهده دارد.



ناصر بن خالد ادعا کرد که اقدامش در توصیف مقدسات شیعیان به " شِرک " در راستای " اعلای کلمه حق " است.!!


وی در کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به انتقادهای مطرح شده علیه نوشته هایش در شبکه های اجتماعی، و متهم شدن به دشمنی با شیعیان گفت: " اگر اداره اوقاف جعفری زیارتگاههایی را اداره نمی کند که در آن شرک به خدا صورت می گیرد، من آماده هستم که به طور علنی محاکمه شوم ".


ناصر آل خلیفه فردی تندرو است، که برخی او را به حمایت از گروههای تروریستی در سوریه و عراق متهم کرده اند. بر اساس این اتهامات وی با حمایت پدرش چتری حمایتی را برای جمع آوری پول برای جنگجویان مسلح در این دو کشور فراهم کرده است.



فرزند وزیر دفتر پادشاهی بحرین در ادامه ادعاهایش گفت: " مسأله به چالش طلبیدن یا برتری جویی نیست، بلکه اعلای کلمه حق است. مسئله مثل روز روشن است. ای برادرانم وضعیت عراق و شام را درنظر بگیرد، آیا ملی گرایی سودی برای آنها داشت "؟