اوباما از کنگره چاپلوسی کرد!

به گزارش افکارنیوز، رئیس جمهور آمریکا، اوباما، برای جلب موافقت کنگره در خصوص تسلیح و آموزش باصطلاح مخالفان میانه رو در سوریه که تا دو ماه پیش تنها فانتزی از زبان خود اوباما بود که اکنون، آشکار کرده و آن را شریک خود می نامد و آل سعود را مامور تشکیل و آموزش آن کرده است، کنگره را ستوده و چاپلوسی آن را می‌کند.


رئیس ستاد ارتش آمریکا، مارتین دمپسی، می گوید " من متحد عربی و مهمی برای آمریکا می شناسم که از داعش حمایت مالی می کند "! با این وجود، کنگره از شناسایی این متحد، علی رغم اینکه هواپیماها از خاک آن برای بمباران داعش بلند می شود، عاجز مانده است.


جان کری از همه پیشی می گیرد و در مراسم افتتاح انجمن جهانی خیریه ی خود برای مبارزه با داعش می گوید: این جنگ، تنها یک جنگ نظامی نیست؛ با این وجود از پادشاه وهابی ها در متقاعد کردن باصطلاح " جهادی ها "، کمک می گیرد که این امر از بکارگیری ارتش اهمیت ببیشتری دارد!!


" ابو هاجر جرزاوی "، داعشی سعودی، با منفجر کردن خود در نزدیکی شهر الرقه، گرفتار وعده فریبکارانه حورالعین(!) شد و در وصیت نامه ی خود گفت: ای فرزندان شبه جزیره، شما کجا و طاغوت های آن کجا!! " و خواستار انقلاب نه فقط علیه آل سعود و غربی های کافر، بلکه علیه علمای بلند پایه شد و خطاب به البغدادی گفت: ای شیخ ما، ما را از این شرایط نجات بده "!!!