تهیه‌کننده فیلم‌های داعش کیست؟ + عکس

به گزارش افکارنیوز، در کنار اقدامات تروریستی داعش که نگاه همگان را این روزها به خود مشغول داشته است، فعالیت گسترده داعش بر شبکه های اجتماعی و استفاده از جدیدترین تکنولوژی در نوارهای صوتی و تصویری این گروهک، این سوال را در ذهن ایجاد می‌کند که داعش چه کسانی را برای تولید این فیلم‌های با کیفیت در حد هالیوود به کار گرفته است.

بر اساس اخبار منابع آگاه یک داعشی به نام " احمد ابوسمرا " مسئول تهیه این نوارهای داعش است. وی متولد فرانسه است، در امریکا بزرگ شده و دارای گذرنامه آمریکا و سوریه است. ابوسمرا در سال ۲۰۰۹ در لیست تروریست‌های آمریکا وارد شد و آمریکا برای بازداشت وی ۵۰ هزار دلار جایزه تعیین کرد.

ابوسمرا ۳۲ ساله است، در یک مدرسه کاتولیک درس خوانده و دارای مدرک دانشگاهی است. وی تبهر فوق العاده ای در استفاده از تکنولوژی جدید، رایانه و شبکه های اجتماعی دارد. ابو سمرا توانسته با فعالیت خوب خود در شبکه هایی مانند یوتیوپ، تویتر و فیسبوک عده زیادی را به سوی گروهک داعش جذب کند. به دلیل همین موفقیت " کران رامسی " از مسوولان دفتر تحقیقات فدرال آمریکا گفته است که تلاش های زیادی در سراسر جهان برای یافتن ابوسمره صورت گرفته است و او به یکی ازاهداف اصلی آمریکا تبدیل شده است.