جاسوس اسراییلی: با من مثل سگ رفتار کردند + عکس

به گزارش افکارنیوز، وضعیت کنونی " امین عباس الحاج " که وی را مهم ترین جاسوس صهیونیست ها در خاورمیانه لقب داده اند، نمونه ای از سرنوشت کسانی است که برای رژیم صهیونیستی سه دهه جاسوسی کرده است؛ اما صهیونیست ها این لبنانی وابسته به یک خانواده ثروتمند را پس از سه دهه به کارگیری به حال خود رها کرد.

الحاج پس از سالیان طولانی رفاه، ثروت و خوشگذرانی به عنوان یکی از مهمترین جاسوسان خطرناک و ریسک پذیر رژیم صهیونیستی، اکنون دوره افول ستاره خود را در آسمان مزدوری و جاسوسی می گذراند و تاکنون با ۲۲ زن ازدواج کرده و از آنها هشت فرزند دارد.

برپایه این گزارش، این جاسوس کهنه کار صهیونیست ها در دوره ریاست جمهوری " کمیل شمعون " در لبنان فعالیت داشته و با او کار کرده است. وی پس از آن به عنوان افسر یگان ارتباط لجستیک با حزب کتائب(فالانژها) در لبنان فعالیت کرده و از این طریق با رژیم صهیونیستی تماس برقرار کرده است. دستگاه اطلاعات نظامی اسراییل(امان) فرصت جذب او برای همکاری تحت نام " کارل هاینتس رومینگه " ستاره تیم بایرن مونیخ آلمان در آن دوره را غنیمت شمرد.

به نوشته روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت، ماموریت اصلی الحاج در آن زمان زیر نظر گرفتن تحرکات سازمان آزادیبخش فلسطین در لبنان و جمع آوری بیشترین اطلاعات ممکن درباره آن بویژه در ارتباط با ابوجهاد، ابوالهول، ندیم مطرجیه و عونی الحلو بود.

براساس این گزارش، الحاج اعتراف کرده که اطلاعاتی را درباره " علی حسن سلامه " فرمانده نیروی ۱۷ که مامور محافظت از یاسر عرفات بود، به اسراییل ارایه کرده است. اسراییل سلامه را به طراحی عملیات مونیخ متهم کرد، وی در انفجار خودرویش در سال ۱۹۷۹ میلادی در بیروت ترور شد.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت در باره این جاسوس اسراییل نوشت: الحاج همچنین مدعی شده که وی " بشیر الجمیل " را در عرشه یک قایق برای دیدار با " میناخیم بگین " نخست وزیر اسبق اسرائیل(رژیم صهیونیستی) در تفرجگاه نهاریا همراهی کرده است.

وی همچنین در این مصاحبه به تشکیل یگانی از زنان "بدکاره" و اعزام آنها به مناطقی چون لیماسول (پایتخت قبرس) برای برقراری ارتباط و جمع آوری اطلاعات از افراد مختلف برای سازمان جاسوسی اسرائیل اعتراف کرده است.