با تبر سر روزنامه نگاران را قطع می کنیم!

به گزارش افکارنیوز، نشریه فکاهی " کانارد اینچین " فرانسه در وب سایت خود اعلام کرد: پس از حادثه حمله تروریستی به دفتر " شارلی ابدو " تهدیدی را دریافت کرده که در آن افراد تهدیدکننده تهدید کرده اند که خبرنگارانی را که در دفتر مجله کار می کنند خواهند کشت اما نه به سبکی که خبرنگاران " شارلی ابدو " و با کلاشینکف کشته شدند، بلکه با تبر سر آنها را قطع خواهند کرد.

در پیامی که به نوشته وب سایت " کانارد اینچین "، روز بعد از حادثه " شارلی ابدو " دریافت شده، آمده: اکنون نوبت شماست. اما شما را با کلاشینکف و آنگونه که همکارانتان را در " شارلی ابدو " کشتیم، نخواهیم کشت. قتل شما با استفاده از تبر خواهد بود.

بر اساس اظهارات مسئولین این نشریه، از زمان دریافت چنین تهدیدی نظارت و نگهبانی نیروهای امنیتی از دفتر مجله افزایش یافته است و پلیس نیز در حال انجام تحقیقات لازم در این زمینه است.

گفتنی است دفتر نشریه فکاهی " شارلی ابدو " در روز چهارشنبه ۷ ژانویه توسط سه فرد مسلح که چهره های خود را پوشانده بودند مورد حمله قرار گرفت که بر اثر آن ۱۲ تن از روزنامه نگاران و کاریکاتوریست های این نشریه کشته شدند. سردبیر مجله و همچنین دو نیروی پلیس نیز در میان این کشته شدگان قرار دارند.

پیش از این حمله ، " شارلی ابدو " کاریکاتوری از " ابوبکر البغدادی " سرکرده گروه تروریستی داعش را در صفحه توئیتر خود منتشر کرده بود .