تجاوز القنیطره چالش خطرناکی است

به گزارشافکارنیوز،" اسعد حردان " رئیس حزب سوری قومی و اجتماعی در بیانیه ای تجاوز تروریستی رژیم صهیونیستی به کاروان عناصر مقاومت در القنیطره را محکوم کرده و آن را چالش خطرناکی دانست که فضای منطقه را به روی تمامی احتمال ها باز می کند.

این بیانیه تاکید دارد: تجاوز صهیونیست ها به یک کاروان مقاومت در القنیطره یک تجاوز صهیونیستی است و منطقه را در برابر هر احتمالی قرار می دهد.

وی تحولات عرصه میدانی را در راستای منافع کشور مقاومت خواند و تاکید کرد که زنجیره تروریستی که کشور ما از سال‌ها پیش از آن رنج برده نیز ساخته دست دشمن صهیونیست است، به همین علت ملت ما آمادگی کامل برای مقابله با تجاوز صهیونیست ها و ایستادگی در برابر جنایت‌های تروریستی آن‌ها را دارد.

حردان با اشاره به ادامه روند درگیری با دشمن صهیونیستی، تصریح کرد که مقاومت امت ما به خوبی می‌داند چگونه باید کرامت ملی کشور را حفظ کرده و با این تجاوز وحشیانه تعامل کند، ما بالاترین سطح تقدیر خود از شهادت جهاد مغنیه و برادران قهرمانان وی را اعلام می کنیم و تأکید داریم که افق‌های بزرگ جز با جان‌فشانی‌های بزرگ و اراده همراه با مطالبه پیروزی محقق نخواهد شد.

شبکه ۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با قطعی دانستن واکنش حزب‌الله به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به عناصر مقاومت در القنیطره اعلام کرد که چالش گسترده‌ای در سرزمین‌های اشغالی وجود دارد و معلوم نیست که اوضاع به کجا خواهد رسید، اما چیزی که مشخص است اینکه قطعاً حزب‌الله لبنان از کنار چنین حمله‌ای با آرامش عبور نخواهد کرد.

این شبکه واکنش حزب‌الله به این حمله را بسیار محتمل دانست و گفت که احتمال دارد حزب‌الله فورا این واکنش را انجام دهد.

گروهی از رزمندگان حزب الله در حین بازدید میدانی از شهرک الامل در قنیطریه سوریه مورد حمله موشکی اسرائیل قرار گرفتند. حزبالله اعلام کرد که شماری از رزمندگان حزبالله در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه به شهادت رسیدند. جهاد مغنیه فرزند حاج عماد مغنیه یکی از این شهداست.