حزب الله قواعد جدیدی را ایجاد کرده است

به گزارش افکارنیوز، " حسن حجازی " گزارشگر شبکه المنار گزارش داد: رسانه های رژیم صهیونیستی همچنان همچنان سخنان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله را مورد بحثو بررسی قرار می دهند. کارشناسان صهیونیست در سخنان خود بر اعلام آمادگی حزب الله برای پاسخگویی به هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی متمرکز شده اند. هر چند مقامات رسمی این رژیم واکنشی به سخنان نصرالله از خود نشان ندادند اما رفتار رسانه های این رژیم به گونه ای بود که نشان می داد صهیونیست ها به خطوطی که نصرالله ترسیم کرد اقرار کرده اند و از خروج از این خطوط هراس دارند.

" ایهود یعری " تحلیلگر صهیونیست گفت: به اعتقاد من حزب الله سیاست جدیدی را به اجرا گذاشته بر این مبنا که به هر اقدام اسراییل به شدیدترین وجه پاسخ دهد. در این شرایط معادلاتی که از سال ۲۰۰۶ میان دو طرف برقرار شده بود از بین رفته است.

" رونی دانییل " تحلیلگر نظامی صهیونیست هم گفت: نصر الله قواعد جدیدی را ایجاد کرد. او می گوید در قنیطره فعالیت خواهد کرد. بنابر این اگر حزب الله به همراه ایرانی ها در قنیطره فعالیت کنند امنیت ما در خطر خواهد افتاد.
سخنان کارشناسان صهیونیست نشان می دهد که آنها اعتمادی به قدرت اسراییل برای بر هم زدن قوانین ترسیم شده توسط حزب الله در مرزهای شمالی این رژیم ندارند.

" امیر بارشالوم " تحلیلگر صهیونیست قوانین جدید حزب الله می گوید اگر اسراییل در بلندی های جولان تحرکی انجام داد حزب الله حق واکنش دارد. آیا در این شرایط قدرت مانور ما کاهش یافته و اسراییل نمی تواند اقدامی انجام دهد بدون اینکه وارد جنگی بزرگ شود؟

" اور هیلر " تحلیلگر نظامی هم گفت: حزب الله خودروی فرماندهان را در ازاء خودرو فرماندهان هدف قرار داد. این یعنی همان عبارت چشم در برابر چشم.