فرار داعشی‌ها با لباس زنانه در صلاح الدین

به گزارش افکارنیوز، منابع وابسته به پلیس عراق اعلام کردند: نیروهای امنیتی و مردمی موفق به آزاد سازی روستای تل کصیبه در شرق تکریت به شکل کامل شدند و پرچم عراق را بر بالای آن نصب کردند. در این عملیات بیش از۳۰ داعشی به هلاکت رسیدند و پنج خودرو بمب گذاری شده منفجر شدند و ده‌ها بمب نیز منفجر شدند.

از سوی دیگر رائد شاکر جودت رئیس پلیس عراق اعلام کرد: نیروهای پلیس، نیروهای تکاور و مبارزه با مواد منفجره و نیروهای مردمی بزرگترین عملیات نظامی را علیه داعش از محور فرودگاه الضلوعیه به سوی دیالی و الخالص، سد العظیم و سلسله جبال حمرین تا منطقه تل کصیبه یکی از مراکز داعش در شرق تکریت انجام دادند.

وی افزود: نیروهای امنیتی موفق به آزادسازی منطقه تل کصیبه و نصب پرچم عراق در آن شدند و پنج خودرو بمب گذاری شده را با موشک های حرارتی اس پی جی۹ هدف قرار دادند و نیروهای مهندسی و مبارزه با مواد منفجره موفق به انفجار ده ها بمب شدند. بخشی از نیروها در منطقه تل کصیبه برای حفاظت از آن باقی ماندند و برخی دیگر برای آزادسازی ناحیه العلم در شرق تکریت رهسپار این منطقه شدند.

فرار داعشی‌ها با لباس زنانه

منابع وابسته به سازمان بدر از آزاد سازی ۸۵-۹۰ درصد از ناحیه العلم در استان صلاح الدین خبر دادند و افزودند: مقاومت چندانی وجود ندارد و تروریست های داعش به شکل جمعی با لباس زنانه از معرکه می گریزند و رویارویی بیشتر به شکل کار گذاشتن بمب، تک تیرانداز و خودرو بمب گذاری شده است. نیروهای امنیتی و مردمی از یکم مارس جاری عملیات گسترده‌ای را برای آزاد سازی صلاح الدین آغاز کرده‌اند.

آزادسازی صلاح الدین کلید حل معمای جنایت اسپایکر

رائد الجبوری استاندار صلاح الدین گفت: آزادسازی استان صلاح الدین در واقع کلید حل معمای جنایت اسپایکر است. نبردی که در حال حاضر در استان صلاح الدین جریان دارد نبرد سرنوشت ساز و تاریخی است. نیروهای مردمی و مبارزان نباید شبه نظامی نامیده شوند.