عقب رانده شدن داعش از غرب تکریکت با هلاکت دهها تن

به گزارش افکارنیوز، یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین عراق اعلام کرد که نیروهای عراقی توانستند مانع حمله داعش به غرب تکریت شوند. در این حمله ده‌ها تن از اعضای داعش از جمله هفت عامل انتحاری این گروه کشته شدند.

یک منبع در استان نینوا نیز اعلام کرد که ده‌ها تن از اعضای داعش در حمله هوایی جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش در غرب موصل کشته و زخمی شدند.

به گزارش این منبع جنگنده‌های ائتلاف سه حمله را به پایگاه‌های داعش در منطقه " بادوش " و " البعاج " در غرب موصل انجام دادند.

از سوی دیگر افراد مسلح داعش مانع پیشروی نیروهای پیش‌مرگ در محور داقوق واقع در جنوب کرکوک شدند. تروریست‌های داعش وارد درگیری شدیدی با نیروهای پیش‌مرگ اقلیم کردستان عراق در محور داقوق شده بودند و توانستند کنترل روستای " عزیریه " در این منطقه را در دست بگیرند.

یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین نیز اعلام کرد که حدود ۲۰۰۰ تن از اعضای " گردان‌های سرایا السلام " و گردان‌های حزب الله عراق همراه با تجهیزات و سلاح به پایگاه اسپایکر در جنوب تکریت رسیدند تا در عملیات آزادسازی این شهر شرکت کنند.

با اینکه هنوز موعدی برای حمله مجدد به تکریت اعلام نشده اما این منبع اعلام کرد که عملیات حمله به تکریت احتمالا ظرف ۴۸ ساعت آینده آغاز شود.