به گزارش افکارنیوز، یگان‌های ارتش سوریه با گروه‌های مسلحی درگیر شدند که تلاش داشتند، به تعدادی از روستاهای واقع در منطقه «السخنه» در ریف حمص تجاوز کنند.

در این راستا یگان توپخانه ارتش سوریه نیز تحرکات گروه‌های مسلح در مناطق رحوم، مسعدة، بیت حجو، الهلالیة، البیت المقنطر، البناء الشرکسی، طلس، برج قاعی و تل ذهب از توابع منطقه «حوله» در غرب حمص را هدف قرار داده و تجمعات تروریست‌ها در کفرلاها و الطیبه را گلوله باران کردند.

همچنین ارتش سوریه تلاش تروریست‌ها برای نفوذ به دو منطقه السلطانیة و سلام در شرق روستاهای مکسر الحصان و پیشروی «داعش» از مناطق جباب حمد، کوه‌های تدمریة، محسیة و أم التبابیر برای قطع بزرگراه بین المللی حمص – تدمر را دفع کردند.

دیگر یگان‌های ارتش سوریه نیز دو کاروان داعش که از «رقه» و ریف شرقی «حماه» برای رساندن کمک‌های نظامی و تسلیحاتی به عناصر تکفیری در محاصره‌ این گروه به سمت منطقه «حقل الشاعر» در حرکت بودند، را هدف قرار داده و ده‌ها تروریست تکفیری را کشته و زخمی کردند.

در حالی‌که منطقه «رستن» شاهد درگیری‌های شدید و سخت گروه‌های مسلح تروریستی با یکدیگر برسر بدست گرفتن کنترل و سیطره مناطق تحت سیطره‌اشان بود که منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از تروریست‌های مسلح از دو طرف شد.

در همین راستا ارتش سوریه تحرکات داعش در ایستگاه سوخت المیلبیة و روستای مصولة العوینة از توابع استان حسکة را هدف قرار داد و تلاش عناصر وابسته به این گروه برای تصرف کوه الثردة در ریف دیر الزور را ناکام گذاشت.