قطعنامه شورای امنیت حمله به انقلاب یمن

به گزارش افکارنیوز، «حاتم الحسان»، یکی از رهبران انصار الله یمن قطعنامه شورای امنیت علیه یمن را محکوم و آن را تجاوز به انقلاب یمن خواند.

الحسان تاکید کرد: آمریکا و عربستان، شورای امنیت را برای تحریم تسلیحاتی یمن تحت فشار گذاشتند اما ملت یمن تسلیم نمی شود و فردا پنجشنبه نیز در اعتراض به این قطعنامه تظاهرات می کند.

رهبر انصار الله تاکید کرد: انصار الله یک پادگان شبه نظامیان هادی را در شهر شقره در استان ابین به کنترل خود درآورد و در این عملیات حدود چهل تروریست را به هلاکت رسانده و شماری دیگری را زخمی کرد.

وی افزود: در حمله انصار الله به یک پایگاه القاعده در شهر تعز نیز هفت تن از تروریست‌ها کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند.

الحسان تاکید کرد: ملت یمن اجازه موفقیت نقشه‌های عربستان در یمن را نمی‌دهد و توطئه‌هایی که منافع یمن را تهدید کرده و قصد به خشونت کشاندن این کشور را دارد، ناکام خواهد گذاشت.

نیروهای یمنی برای عملیاتی بزرگ آماده می‌شوند

در همین راستا، یکی از رهبران انصار الله که خواست نامش فاش نشود به خبرنگار فارس گفت: کمیته‌های انقلابی، انصار الله و نیروهای ارتش برای اجرای عملیات بزرگ آماده می‌شوند که در آن سلاح‌های مختلف و موشک‌ها بکارگرفته خواهد شد تا شبه نظامیان هادی و القاعده را سرکوب و کشور را از لوثآنها پاکسازی کنند.

این رهبر انصار الله گفت: ملت یمن انقلاب مسالمت آمیز خود را به طاغوتیان عرب تسلیم نمی‌کند و تجاوز وحشیانه سعودی‌ها علیه یمن با افکار عمومی جهان عرب و اسلام تطابق ندارد.

وی افزود: عملیات پیش روی انصار الله و ارتش یمن نخستین عملیات بزرگ در نوع خود خواهد بود و پیامی آشکار به متجاوزان است که انصار الله و کمیتههای انقلابی اجازه موفقیت هیچ گونه توطئه که منافع کشور را تهدید کند، نمیدهد.