انصار الله: آل سعود در توهم رسیدن به اهدف خود به سرمی‌برد

به گزارش افکارنیوز، خبرگزاری رسمی یمن(سبا) اعلام کرد: جنبش انصار الله یمن کشتار اخیر ارتش سعودی در منطقه فج عطان یمن را بیانگر میزان کینه توزی و جنایتکار بودن ائتلاف سعودی - صهیونیستی - آمریکایی علیه یمن توصیف کرد.

محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی جنبش انصار الله در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیس بوک نوشت: رژیم سعودی با ائتلاف آمریکایی – صهیونی خود پلیدترین جنایات را علیه ملت یمن از قتل عام گرفته تا ویرانی و محاصره و گرسنه نگه داشتن آنها مرتکب می شود و هر آنچه رابطه ای با حیات و زندگی مردم یمن دارد، هدف قرار می دهد. آخرین جنایت وحشیانه در منطقه فج عطان در شهر صنعا پایتخت یمن روی داد که در جریان آن دهها نفر شهید و صدها نفر زخمی شدند.

جنگنده های ارتش سعودی یک محله مسکونی را به طور کامل در منطقه فج عطان منهدم کردند که به قربانی شدن دستکم ۵۰ نفر و زخمی شدن ۵۷۴ نفر دیگر منجر شد.

وی افزود: حملات وحشیانه و تجاوزگرانه سعودی با اوج جنایت آفرینی و وحشگیری آل سعود و نادیده گرفتن کرامت و زندگی و امنیت یمنی ها، بیانگر میزان کینه توزی و جنایتکارانه بودن ائتلاف سعودی – صهیونیستی – آمریکایی است و این اقدامات نه تنها با اخلاق جنگ ها بلکه با اخلاق اسلام و شرافت عربی همخوانی ندارد.

محمد عبدالسلام گفت: این جنایات و جنایت های بیشمار قبل از آن برملا کننده واقعیت تجاوزگری و اهداف آن و محاصره زمینی و دریایی و هوایی ملت یمن درسایه نقض صریح قوانین و موازین بین المللی است که آنها مدعی پایبندی به آن هستند.

وی تاکید کرد: هیچ کس در جهان توجیه یا حق یا مشروعیتی ندارد که به ملت یمن حمله کند و حاکمیت آنها را نقض و آنها را به محاصره درآورد؛ حال با هر ادعاها و توجیهی که می خواهد باشد.

سخنگوی رسمی جنبش انصار الله گفت: واقعیت تجاوزگری و اهداف آن برای کسانی که هنوز نمی دانند معنای به راه انداختن جنگ و تجاوزگری علیه ملت یمن چیست روشن شده و روشن تر خواهد شد. ملت یمن خون و عزیزان خویش را نثار کرده است و زخمی به دل دارد که هرگز آن را فراموش نخواهد کرد؛ حال هرچه می خواهد این تجاوزگری باشد یا هرچه آن را توجیه کنند.

وی افزود: هرقدر تجاوزگری علیه ملت یمن افزایش یابد؛ به همان اندازه هم ملت یمن در برابر تجاوزگری متحد تر می شوند؛ تجاوزگری که روزانه شاهد آن هستند و دیگر یک تحلیل یا دغدغه یا صرفا توهم نیست بلکه واقعیت روشنی است که مردم یمن هر روز آن را احساس می کند و آنها زیر تجاوزگری به سرمی برند و روزانه زنان و کودکان و مردان آنها شهید می شوند.

محمد عبدالسلام با اشاره به آیه مبارکه "وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ" (آیه ۲۲۷ سوره شعراء) گفت: اگر رژیم سعودی گمان می کند که می تواند با حمله و قتل شهروندان یمنی به اهداف خود برسید یا ملت یمن را تسلیم یا مرعوب کند، باید بداند که در توهم کامل به سرمی برد زیرا ملت یمن هر اندازه که قربانی نثار کند؛ به همان اندازه نیز بر عزم و قدرت و اراده آنها برای مقابله با تجاوزگری افزوده می شود؛ حال چالش ها و دشواریها به هر اندازه که می خواهد، برسد.