بیشتر مردم آمریکا از عملکرد اوباما ناراضی هستند

به گزارش افکارنیوز، پایگاه خبری شبکه پرس تی‌وی اعلام کرد: نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد بیش از نیمی از مردم آمریکا عملکرد " باراک اوباما " - - رئیس جمهور این کشور - - را تایید نمی‌کنند و از مسیری که آمریکا در آن قرار گرفته ناراضی هستند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی که شبکه خبری فاکس نیوزانجام داد، ۵۲ درصد شرکت‌کنندگان با عملکرد کلی اوباما مخالف هستند و ۴۲ درصد نیز عملکرد او را تایید می‌کنند.

همچنین بر اساس این نظرسنجی، ۵۲ درصد مردم آمریکا سیاست‌های اقتصادی اوباما را رد می‌کنند و ۴۵ درصد نیز با آن موافق هستند.

از میان شرکت‌کنندگان در نظرسنجی، تنها ۲۱ درصد شرایط اقتصادی آمریکا را مثبت دانستند، در حالی که از هر ۱۰ شرکت‌کننده، ۸ نفر نگاهی منفی به شرایط اقتصادی کشور خود دارند.

یکی از پرسش‌های درباره راهبرد رییس جمهور آمریکا برای مقابله به تروریسم بود که ۵۳ درصد با آن مخالف و ۴۰ درصد با آن را تایید می‌کنند.

پنجاه و سه درصد نیز از سیاست‌های دولت اوباما در بخش خدمات و درمان ناراضی هستند، این در حالیست که ۴۳ درصد آن را تایید کردند.

همچنین درباره مذاکرات هسته‌ای گروه ۱ + ۵ با ایران، از شرکت‌کنندگان سوال شد که ۳۲ درصد با مذاکرات موافق و ۵۷ درصد هم با آن مخالفت کردند.

بر اساس این نظرسنجی، ۱۹ درصد با عملکرد کنگره موافق و ۷۵ درصد هم مخالف هستند. پنجاه و شش درصد هم از مسیری که آمریکا در آن قرار گرفته است ابراز نارضایتی کرده‌اند.

این در حالی است که بر اساس نتایج نظرسنجی اخیر موسسه گالوپ، رضایت مردم آمریکا از شرایط داخلی این کشور به پایین‌تر سطح خود در طول تاریخ این کشور قرار دارد.