داعش ۴۰ نفر را در «تدمر» اعدام کرد

به گزارش افکارنیوز، داعش همچنان به اعدام مردم غیرنظامی در شهر تدمر ادامه می دهد و مردم این شهر تاریخی را به این بهانه که طرفدار دولت سوریه هستند، اعدام می‌کند.

داعش در جدیدترین جنایت خود ۴۰ نفر از ساکنان غیرنظامی شهر تدمر در ریف حمص را به اتهام وابستگی به دولت دمشق اعدام کرده است.

این درحالی است که هنوز یک هفته نیست که شهر تدمر(پالمیرا) در کنترل داعش افتاده و طی این روزها داعش ده‌ها نفر را اعدام کرده است.

تروریست‌ها با بستن خروجی‌های شهر تدمر به مردم اجازه خروج از شهر را نمی‌دهند و وحشت ساکنان تدمر را فراگرفته است.

دو روز قبل هم داعش ۱۷ نفر را به اتهام مزدوری برای دولت دمشق اعدام کرده بود که تصاویر تکان دهنده این اعدام در رسانه‌های جهان منتشر شده بود.

شهر تاریخی تدمر درحالی به کنترل داعش افتاده که نگرانی فراوانی درباره سرنوشت هزاران شهروند این شهر و همچنین تخریب آثار باستانی آن وجود دارد.

داعش در روزهای اخیر عملیات گسترده ای را در شرق استان حمص شروع کرده که این عملیات تاکنون به اشغال شهرهای «سخنه» و «تدمر» منجر شده است.

عناصر گروه تروریستی داعش از ماه ها پیش برخی از مناطق حومه شرق استان حمص را در اشغال خود دارند و با گسترش مناطق تحت سیطره خود در این استان، به دنبال رسیدن به شهر حمص از شهرهای بزرگ سوریه هستند.