العامری: پایان ‌البغدادی نزدیک است

به گزارش افکارنیوز، " مثنی التمیمی " استاندار دیالی، گفت: " هادی العامری " دبیر کل سازمان بدر، از منطقه " الکیلوات " بازدید کرد و در نشستی عشایری با حضور شمار زیادی از عشایر و شخصیت های دولتی و سیاسی، حضور یافت.

التمیمی در گفت وگو با شبکه السومریه خاطر نشان کرد: العامری در این نشست، تاکید کرد که پایان ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه داعش، به دست الحشد الشعبی(بسیج مردمی) خواهد بود، زیرا الحشد الشعبی نمایندۀ همه طیف های جامعه عراقی اعم از شیعیان، سنی ها و دیگر طیف های عراق است. مساله دیگر این که حملات داعش، ضد همۀ شیعیان، سنی ها و دیگر طیف های جامعه عراق است و در پی اجرای طرحی جهت خدشه دار کردن چهره اسلام است.

به گفتۀ التمیمی، هادی العامری تاکید کرد که شهر رمادی در آستانۀ آزادی قرار گرفته است و الحشد الشعبی با همکاری دیگر تشکیلات امنیتی عراق، برای آزادسازی اراضی عراق و بازگرداندن آوارگان به خانه های خود، جنگی بی امان را آغاز کرده اند.

دبیرکل سازمان بدر، بار دیگر از عشایر عراق خواست در مقابله با فتنه انگیزان، همبستگی پیشه کنند و برای حل مشکلات مراحل گذشته، تسامح را سرلوحه کار خود قرار دهند، زیرا همزیستی مسالمت آمیز و امنیت جامعه، ضرورتی ملی در مقابله با تندروی و پیروزی بر آن است.

"هادی العامری" روز شنبه دوم خردادماه جاری، بازخواست مسئولانِ مقصر در سقوط شهر رمادی به دست داعش را خواستار شده و تاکید کرده بود که جلوگیری از ورود الحشد الشعبی به رمادی، با هدف سقوط این شهر صورت گرفته بود.