قدردانی گروه‌های مقاومت از عملیات رام الله

به گزارش افکارنیوز، در این عملیات که دیروز(جمعه) در مرکز کرانه باختری انجام شد، یک شهرک نشین صهیونیست کشته شد و دو نفر دیگر مجروح شدند.
جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مقاومت می‌تواند با شهرک نشینان و جنایتها و اقدامات تجاوزکارانه آنان علیه مساجد، کلیساها و مزارع مقابله کند.

جهاد اسلامی خاطرنشان کرد که مقاومت تا زمانی که اشغالگری وجود داشته باشد، ادامه خواهد یافت.

جبهه خلق نیز عملیات رام الله را نفوذ به عمق رژیم صهیونیستی توصیف کرد و آن را بازیابی قدرت پاسخ مقاومت در کرانه باختری در مقابل شهرک نشینان و نظامیان رژیم اشغالگر دانست.

گردانهای مقاومت ملی، شاخه نظامی جبهه دموکراتیک آزاد سازی فلسطین هم این عملیات را پاسخی طبیعی به جنایتهای رژیم صهیونیستی دانست.

* قسام عملیات شهادت طلبانه رام الله را برعهده گرفت
گردانهای شهید عزالدین قسام مسؤولیت عملیات شهادت طلبانه در رام الله و کشته شدن یک شهرک نشین صهیونیست را برعهده گرفت.

قسام در بیانیه اعلام کرد که گروه‌های شهید " مروان القواسمه " و شهید " عامر ابوعیشه " عملیات تیراندازی به خودروی صهیونیستها نزدیک شهرک " دولف " را انجام دادند.

در این بیانیه آمده است که این عملیات پس از برنامه ریزی قبلی و با دقت انجام شد، و نیروهای شهادت طلب پس از آن سالم به پایگاه های خود بازگشتند.
قسام خاطرنشان کرد که طی ماه‌های گذشته چندین عملیات در واکنش به جنایتهای رژیم اشغالگر صهیونیستی و در پاسخ به شهادت شماری از فلسطینی‌ها انجام شده است.

قسام تأکید کرد که این عملیات حامل چندین پیام است که نخستین آن پابرجا بودن مقاومت با وجود اقدامات صورت گرفته برای از بین بردن آن است.

پیام دوم هم این است که مقاومت و جهاد ادامه دارد، و این اولین عملیات نبود و آخرین آن هم نیست، و پیش از این بیش از 20 عملیات مختلف در استانهای مختلف کرانه باختری انجام شده است.