انفجاری جدید در بحرین و تبادل اتهام بین دولت و مخالفان

به گزارش افکارنیوز، انفجار مشکوک بامداد چهارشنبه(امروز) در منطقه «العکر» بحرین به کشته شدن یک شهروند به نام «قاسم محسن» منجر شد.


به گزارش وبگاه خبری «مرآة البحرین»، «ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه» با اعلام خبر «شهادت قاسم محسن از اهالی منطقه العکر شرقی، مردم این کشور را به حضور در مراسم تشییع پیکر آن قربانی دعوت کرد».


بر اساس این گزارش، فعالان رسانه‌ای بحرین اعلام کردند که «صدای انفجاری مشکوک در ساعات ابتدایی بامداد امروز چهارشنبه در العکر شرقی شنیده شد».


این گزارش حاکی است که قاسم محسن بر اثر شدت جراحت ناشی از انفجار جان باخته و فرد دیگری نیز وارد بخش مراقبت‌های ویژه شده است.


وزارت کشور بحرین نیز مدعی شد: یک فرد بر اثر انفجار بمبی که قصد داشت آن را در منطقه العکر شرقی کار بگذارد کشته شد. قربانی به دنبال هدف قرار دادن نیروهای پلیس بود. نهادهای مربوطه در حال انجام اقدامات لازم هستند.


پیش از این نیز انفجارهای مشابهی در بحرین رخ داد که به کشته شدن شماری از شهروندان و انقلابیون منجر شده بود و با وجود درخواست گروههای سیاسی مخالف برای تشکیل کمیته حقیقت یاب مستقل به منظور تحقیق در این زمینه ولی دولت همچنان از همکاری سر باز میزند.