هتک حرمت مسجد الاقصی این بار توسط زنان صهیونیست

به گزارشافکارخبر،روزنامه القدس العربی، رسانه‌های خبری رژیم صهیونیستی تصاویر دختران و زنان صهیونیست را با لباس‌های مبتذل در نزدیکی دیوار بخش قدیمی شهر قدس اشغالی منتشر کردند.

در این تصاویر دختران با پوشش نامناسب و مبتذل مشاهده می‌شوند که در حال رقص در اطراف مسجد‌الاقصی هستند، بی‌آنکه اعتراضی به این هتک حرمت آنها شود.

این تصاویر را یک پایگاه صهیونیستی به نام «Jpole» منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی به یورش مکرر صهیونیست‌ها به مسجد‌الاقصی اکتفا نکرده و به زنان صهیونیست با لباس مبتذل و حتی بدون پوشش اجازه می‌دهد که وارد این مسجد مقدس شوند.

این در حالی است که نیروهای اشغالگر اسرائیل روز گذشته نیز برای هفتمین روز متوالی از ورود زنان فلسطینی به مسجد‌الاقصی ممانعت کردند.

بر پایه این گزارش، نیروهای اشغالگر قدس همچنان از ورود زنان و دختران جوان فلسطینی به مسجد‌الاقصی ممانعت می‌کنند که این امر خشم مردمی فلسطین را برانگیخته است.

ممنوعیت ورود زنان فلسطینی به مسجد‌الاقصی هر روز از ساعات اولیه صبح تا ظهر همان روز به استثنای روزهای جمعه و شنبه اجرا می‌شود و صهیونیست‌ها جلوگیری از درگیری بین زنان با شهرک‌نشینان صهیونیست حین یورش به مسجد‌الاقصی را بهانه این کار خود قرار داده‌اند.

این اقدام صهیونیست‌ها در حالی است که عمر الکسوانی مدیر مسجد الاقصی گفت که رژیم صهیونیستی تقسیم‌بندی زمانی این مسجد را از هفته گذشته آغاز کرده است.

وی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی از یک هفته پیش اجرای طرح تقسیم‌بندی زمانی مسجد‌الاقصی را از طریق بستن دروازه‌ها و ممانعت از ورود زنان و مردان و کودکان به این مسجد آغاز کرده است.

الکسوانی امت عربی و اسلامی را به تحرک فوری برای توقف تقسیم زمانی مسجد‌الاقصی فراخواند و هشدار داد که این تقسیم‌بندی در آینده به تقسیم‌بندی مکانی منتهی خواهد شد.

وی همچنین اتحادیه عرب را به برگزاری اجلاس فوری بهمنظور بررسی خطراتی که مسجدالاقصی را تهدید میکند، دعوت کرد.