به گزارش افکارخبر، " حیدر قاسم " خبرنگار شبکه العالم که نیروهای عراقی را در عملیات علیه عناصر گروه تروریستی داعش در استان الانبار همراهی می کند، گفت: تعداد زیادی از تروریست های داعش در شرق فلوجه کشته شدند و نیروهای امنیتی بعد از در هم شکستن مهمترین خط دفاعی عناصر گروه تروریستی داعش، این عناصر را در مرکز شهرهای رمادی و فلوجه به محاصره خود در آورده اند.

محاصره عناصر گروه تروریستی داعش در شهرهای فلوجه و رمادی از چهار محور صورت گرفته است. نیروهای ویژه عراقی در حال پیشروی هستند و هفت نفر از عناصر تروریست در شرق رمادی کشته و دو انبار سلاح و مهمات و یک خودروی حمل سلاح سنگین تروریست ها منهدم شده است.

درگیری های شدید میان نیروهای عراقی و تروریست های داعش در کمربندی شهر فلوجه روی داد.

در این درگیری ها، خسارت و تلفات سنگینی به این تروریستها وارد شد؛ به گونه ای که آنها مجبور شدند تا به سمت مرکز شهر فلوجه عقب نشینی کنند. نیروهای عراقی نیز بعد از عقب نشینی تروریست ها، در ساختمانها و راههای کمربندی این شهرمستقر شدند.

با درهم شکسته شدن مهمترین خط دفاعی عناصر گروه تروریستی داعش، راههای ارتباطی شرق رمادی به مرکز آن به کنترل نیروهای عراقی درآمد.

یکی از نیروهای عراقی با اشاره به محاصره شده تروریست ها گفت: انشاءالله نمی توانند فرار کنند و بر آنها غلبه خواهیم کرد.

یکی دیگر از نیروهای عراقی نیز گفت: فاصله ما با تروریست ها ۳۰۰ متر است. انشاء الله بر آنها پیروز می شویم و نابودشان می کنیم.

همزمان با پیشروی نیروهای زمینی، یگان مهندسی نیز راههایی را که توسط داعش مین گذاری شد، پاکسازی می کند و تاکنون چهار بمب در منطقه واس در غرب استان الانبار خنثی شده است.


دانلود فیلم