کشته شدن ۳ صهیونیست در قدس اشغالی

به گزارشافکارخبر،شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اذعان به کشته شدن این ۳ نفر تأکید کرد که بیش از ۳۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند که حال ۶ نفر از زخمی ها وخیم است.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین خاطرنشان کرد، این صهیونیست در ۴ عملیات در قدس و تل آویو کشته و یا زخمی شدند، و نیروهای شهادت طلب به نام " فادی علیان " و " بلال غانم " به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید شدند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز امروز اعلام کرد که ۲ صهیونیست با تصادف عمدی و تیراندازی داخل یک اتوبوس در قدس کشته، و حداقل ۱۷ تن دیگر زخمی شدند.
سایت های خبری صهیونیستی اعلام می کنند که یک فلسطینی با خودرو تعدادی از ساکنین شهرک صهیونیست نشین " ملاخی " را در غرب قدس زیرگرفت.

سایت صهیوینستی والا اعلام کرد: دو فلسطینی که داخل یک اتوبوس در قدس با چاقو و سلاح کمری به سوی اسرائیلی ها حمله کردند، ۲۲ و ۲۴ ساله هستند.
برخی رسانه های صهیونیستی نیز اعلام کردند که ۲ صهیوینست هم در منطقه رعنانا در شمال شرق تل آویو با سلاح سرد زخمی شدند؛ مدتی پیش نیز در همین منطقه یک مورد حمله با سلاح سرد گزارش شده بود.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز در واکنش به حملات متقابل صهیونیست ها و فلسطینی ها به همدیگر نوشت : " روز وحشت در اسرائیل ... ۴ مورد حمله فلسطینی ها به اسرائیلی ها در ۲ ساعت."