شعار " شرمت باد " در محل سخنرانی نتانیاهو

به گزارش افکارخبر، این عده با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آنها نوشته بود: " مالیات ما برای ظلمهای اسرائیل هرگز, اسرائیل جنایت جنگی متوقف کنید, ارسال میلیاردها دلار به اسرائیل را متوقف کنید, اسرائیل کشور دموکراسی نیست, بنیامین نتانیاهو جنایتکار جنگی است, یک یهودی دیگر مخالف ارسال تسلیحات به اسرائیل, یکی یهودی دیگر مخالف ارسال کمک‌های مالی به اسرائیل. "

این شرکت کنندگان که پیاده‌روی روبروی ساختمان ملی موزه آمریکا تجمع کرده بودند جاییکه صف طویلی از یهودیان صهیونیست دعوت به مراسم شام و اهدا جایزه به بنیامین نتانیاهو شده بودند.

درادامه این مراسم شخصی که ماسک نتانیاهو را بر چهره داشت بصورت نمادین چندین جایزه بسبب نسل‌کشی و کودک‌کشی دریافت کرد. طی مراسم رورن هگلر، کشیش معروف مسیحی وفعال سیاسی, فیلس بنین و چندین نفر از روحانیون یهودی و اسلامی سخنرانی کردند.

هیچ یک از ایستگاه‌های تلویزیون محلی و شبکه‌های رسانه‌های اصلی و حتی شبکه رسانه عمومی معروف(npr) در مراسم تجمع اعتراضی مردم شرکت نکرده و این اخبار را سانسور کردند.

تلویزیون راشیا‌تودی, هیسپان‌تی‌وی و خبرگزاری تسنیم تنها رسانه‌هایی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

یکی ازشرکت‌کنندگان آمریکاییان در مصاحبه با خبرنگار تسنیم گفت: " ما اینجا آمدیم تا خواهان توقف ارسال کمک‌های میلیاردی به اسرائیل شویم. توقف این میلیادرها باید دیوارهای کشیده شده را خراب کند و ایستگاهها ایست بازرسی را محو نمایند. "