اعتراض زنان اروپایی داعشی به آرایشگاه و شامپو!

به گزارشافکارخبر،زنانی که به تروریست های داعش پیوسته اند، با انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی از شرایط بد زندگی، سالن و لوازم آرایش نامناسب و قهوه و شامپوهای نامرغوب و گرمای هوا انتقاد کردند.

روزنامه " میرور " انگلیس نوشت: زنان " جهاد نکاح " داعش در صفحات شخصی خود در توییتر و فیس‌بوک، از محل و امکانات زندگی خود و محدودیت‌های اعمالی توسط این گروهک ابراز نارضایتی کرده‌اند.

یکی از این زنان داعشی در صفحه توییتر خود خطاب به دوستانش نوشته است: ما سالن آرایش داریم؛ اما به تو نصیحت می‌کنم که به آنجا پا نگذاری؛ چرا که با مُد روز اصلا هماهنگ نیست و اگر در آنجا آرایش کنی مثل زنان " پهلوان " می شوی!

به نوشته میرور، یک زن اروپایی زنی دیگر نیز با انتشار عکس شامپوهای مورد استفاده تروریست‌های داعش تأکید کرد، کیفیت این شامپوها اصلا خوب نیست!

یکی دیگر از این زنان با انتشار تصویری از پشت بام محل سکونت خود نوشته است: این نمونه ای دقیق از وضعیت همۀ ساختمان های اینجاست و من به خاطر ضعیف بودن آنتن تلفن همراه، دائم باید بر روی چنین پشت بامی بروم!

زنان و دخترانی که از کشورهای مختلف جهان در پی تبلیغات دروغین داعش به این گروهک پیوسته‌اند به جای رسیدن به سرزمین آرزوهای خود با زندگی سرشار از خشونت، جنایت و سختی مواجه شده‌اند و بسیاری از این زنان در پی اقدامات وحشیانه تروریست‌های داعش دست به خودکشی زده‌اند.