انتقاد خلفان از شبکه " صهیونیستی " الجزیره

به گزارشافکارخبر،" ضاحی خلفان " جانشین سابق فرمانده پلیس دبی در صفحه شخصی اش در پایگاه تویتر نوشت: ده ها شرابخوار در شبکه الجزیره فعالیت می کنند و دم از جهاد و برادری اسلامی و حقوق مسلمانان می زنند. بیشتر کارکنان الجزیره، " شش و هشت می زنند " و هیچ ربطی به اسلام ندارند، اما ادعای کمک به اسلام را دارند.

خلفان که در سال های اخیر به جای تمامی مقامات اماراتی در عرصه های مختلف اظهارنظر می کند، افزود: هدف الجزیره، تولید و تقویت تروریست ها بوده است که همان نتیجه و دستاوردی است که تاکنون دیده اید.

وی الجزیره را یکی از بوق های خطرناک و عامل به وجود آمدن گروههای تروریستی در منطقه و ارسال آنها به سایر مناطق در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی دانست.

خلفان افزود: در صورتی که الجزیره درباره ضرورت دمکراسی و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری راست می گوید، پس بیایید اجرای این اقدام را از دوحه بخواهیم و از این کشور شروع کنیم. در غیر این صورت، بهتر است این شبکه درباره دموکراسی و انتخابات، سکوت کند.

جانشین فرمانده پلیس دبی تصریح کرد: الجزیره، یک "پروژه" ویرانگر است که طبقات پایین اجتماع را برای تخریب و شورش و عصیان در همه مناطق تحریک می کند. هدف اصلی و استراتژی این شبکه، تحریک افکار عمومی جهان عرب، علیه کلیه کسانی است که در اطرافشان قرار دارند تا آتش خشم خود را بر کسانی که این شبکه آنها را به عنوان "توطئه گر" و "فتنه گر" به تصویر می کشد، خالی کنند.