شمار شهدای فلسطینی به 102 نفر رسید
به گزارش افکارخبر به نقل از العالم، منابع پزشکی گفتند که نظامیان رژیم اسرائیل یک جوان فلسطینی به نام خالد محمود جوابره 19 ساله را پنجشنبه شب به ضرب گلوله در جریان درگیری ها در اردوگاه العروب در شهر الخلیل به شهادت رساندند.

منابع محلی گفتند که نظامیان رژیم اسرائیل به سمت شهروندان فلسطینی در اردوگاه العروب گلوله جنگی و گاز اشک آور شلیک کردند که به زخمی شدن جوابره منجر شد.

این منابع افزودند: جوابره به بیمارستان منتقل شد اما بر اثر شدت جراحت وارده بعد از گذشت نیم ساعت به شهادت رسید.

درپی شهادت این جوان فلسطینی نیز درگیری های دیگری بین فلسطینی ها و نظامیان رژیم اسرائیل روی داد که در جریان آن تعدادی از شهروندان فلسطینی آسیب دیدند.

یک شهروند فلسطینی به نام سامر حسن سریسی 51 ساله نیز در ایست وبازرسی زغتره رژیم اسرائیل در جنوب شهر نابلس به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین گفت: نیروهای اشغالگر به سمت سریسی تیراندازی کرده ووی را به حال خود رها کردند تا اینکه به شهادت رسید.

یحیی یسری طه 21 ساله نیز روز پنجشنبه به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان درگیری در شهرک قطنه در شمال غربی شهر اشغالی قدس به شهادت رسید. صدها نفر از این نظامیان امروز به شهرک قطنه یورش برده و به سمت جوانان فلسطینی تیراندازی کردند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: پیکر یسری طه که از ناحیه سر هدف اصابت گلوله قرار گرفته بود، به بیمارستان منتقل شد.

با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطینی از آغاز ماه گذشته میلادی تاکنون به 102 نفر رسید. 18 نفر از این شهدا اهالی غزه و یک شهید اهل نقب است. در بین این شهدا، 23 کودک و چهار زن وجود دارند.