ارتباط گارد مرزی ترکیه با اعضای داعش+فیلم

به گزارش افکارخبر ، ویدئویی در رسانه‌ها به تازگی منتشر شده که ظاهرا گارد مرزی ترکیه را در حال تعامل با دو نفر به تصویر می‌کشد که به نظر می‌رسد از اعضای شبه‌نظامی گروه داعش هستند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه، این تصاویر در حومه روستای کوبانی در شمال سوریه فیلمبرداری شده است؛ منطقه‌ای که ماه‌هاست محل نبرد شدید میان نیروهای پیشمرگه کرد و نیروهای تروریستی داعش بوده است.

 

فیلم

دیلی‌میل که این ویدئو را نیز منتشر کرده است، می‌نویسد: «در این ویدئو 2 فرد به شدت مسلح و مجهز به تصویر کشیده شده‌اند که کاملا بی‌اعتنا به حضور گارد مرزی ترکیه در حال قدم زدن در امتداد حصارهای مرزی ترکیه هستند و با شجاعت خیره‌کننده‌ای لبخندزنان به سمت دوربین دست تکان می‌دهند. آنها حتی خوش و بشی هم با نیروهای گارد مرزی ترکیه دارند.»

در ادامه گزارش دیلی میل آمده است:‌«این افراد مسلح همچنین با خودرویی نظامی ملو از مقامات امنیتی مواجه می‌شوند که علیرغم حمل تسلیحات مکالمه‌ای مختصر با نیروهای تکفیری دارند که در نهایت به سمت سوریه باز می‌گردند در حالی که فریاد «الله اکبر» سر می‌دهند.»

بر اساس این گزارش، روسیه در روزهای اخیر اسنادی را در خصوص ارتباط ترکیه با داعش منتشر کرده و اعلام داشته که آنکارا در حال خرید نفت از گروه‌های تروریست و نیز تأمین مهمات و تسلیحات برای آنها است.

وزارت دفاع روسیه روز گذشته اعلام کرد که اسنادی در اختیار دارد که نشان می‌دهد صدها کامیون حامل سوخت، که از تأسیسات تحت کنترل داعش در عراق و سوریه به دست آمده در حال عبور از مرز سوریه به سمت ترکیه است.