«ترامپ» بهترین نیروی داعش است

به نقل از وکس، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا در واکنش به اظهارات توهین آمیز «دونالد ترامپ» همتای جمهوریخواه خود علیه مسلمانان، وی را بهترین نیرو برای تروریست های داعش نامید.

«هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ در واکنش به سخنان توهین آمیز ترامپ که خواستار جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا شده بود گفت: ترامپ بهترین نیرو برای داعش است.

وی دراین باره بدون اشاره به حمایت های محور غربی-عربی درخلق و گسترش تروریست های تکفیری-صهیونیستی داعش در خاورمیانه گفت: آمریکایی ها باید که مطمئن باشند که پیام های کاملاً تبعیض آمیز ترامپ در جهان گوش شنوایی ندارد. او به این شکل بهترین نیروی داعش است؛ چرا که این گروه تصاویر سخنان دونالد ترامپ درباره اسلام و مسلمانان را برای به خدمت گرفتن بیشتر نیروهای افراطی به کار گرفته و در پیامهایشان به نمایش می گذارند.

«دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا در سخنان چند روز گذشته خود پیشنهاد کرده بود که باید به صورت کامل از ورود مسلمانان به آمریکا تا زمان استقرار برنامه جامع مبارزه با تروریسم جلوگیری شود؛ اظهاراتی که هم پیمانان وی را نیز به واکنش وادار کرد. در این میان؛ نخست وزیر انگلیس سخنان وی درباره مسلمان را «نادرست و احمقانه» خوانده بود.

پیش از این ترامپ در بین طرفداران احزاب جمهوری خواه پیشتاز بود، اما اظهارات اهانت بار اخیر وی علیه مسلمانان از دلایل اصلی کاهش محبوبیت وی در بین رأی دهندگان به شمار می آید.